۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۲۹۹۹۵
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل:

با تحریف کنندگان شخصیت امام راحل مقابله شود

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل تداوم راه امام را در گرو پیروی از آرمانهای ایشان عنوان کرد و گفت: باید خطر انحراف در معرفی شخصیت امام راحل را جدی گرفت و با شدت با آن مقابله کرد.
محمد جانی روشن محمد جانی روشن

حجت‌الاسلام محمد جانی روشن، مسؤول شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: امام راحل پرچم عدالت خواهی را با شعار احیای ارزشهای الهی در جهان برافراشت.

 

وی افزود: امام راحل ارزشهای الهی در جهان معاصر را که از سوی دو جریان لیبرالیسم و کمونیسم در حال نابودی بودند، زنده کرد و دامنه انقلاب اسلامی را در سراسر جهان گستراند.

 

دبیر ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام راحل شهرستان بابل بازشناسی گفتمان امام راحل و مبانی انقلاب را برای جامعه امروز ضروری دانست و تصریح کرد: جریانی هدایت شده از سوی دشمنان در حال تحریف شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره) است و لذا باید در مقابل این جریان خزنده هوشیار و بصیر بود.

 

وی ادامه داد: وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل باید مورد بازخوانی قرار گیرد زیرا این صحیفه راهنمای نگه داشت میراث بزرگ امام خمینی(ره)، یعنی انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام روشن با اشاره به اینکه امام راحل دین را از حالت انفعال به عرصه مدیریت جامعه کشاند، اظهار داشت: تاریخ نیم قرن اخیر ایران شاهد و سند زنده‌ای از تداوم آرمان‌های امام راحل و بسط اندیشه ای است که ایشان نهال آن را از سال 1342 در میان امت اسلامی کاشت.

 

وی تداوم راه امام را در گرو پیروی از آرمان های ایشان عنوان و خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند باید خطر انحراف در معرفی شخصیت امام راحل را جدی گرفت و با شدت با آن مقابله کرد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل در سراسر کشور، گفت: حضور باشکوه مردم و مسؤولان در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تجدید میثاق با آرمان های آن امام همام و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است.

 

وی ادامه داد: مراسم بزرگ سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان بابل، پنج‌شنبه در مسجد صاحب‌الزمان کتی غربی با حضور اقشار مختلف مردم وفادار به آرمانهای امام راحل برگزار می شود و همزمان نیز در مراکز بخش های تابعه نیز مراسم مشابهی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام روشن با اشاره به اعزام کاروان پیاده زائران مرقد مطهر امام راحل، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از مردم ولایتمدار شهرستان دارالمومنین بابل در قالبی است و ششمین کاروان پیاده میثاق با امام راحل شهرستان به سمت مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

 

وی افزود: کاروان پیاده میثاق با امام راحل(ع) شهرستان بابل همزمان با سالگرد ارتحال ایشان در روز 14 خرداد پس از طی کردن حدود 250 کیلومتر وارد شهر آفتاب می شوند./302/1313/ب1

ارسال نظرات