۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۳۰۲۴۶
امام جمعه آمل:

بهره گیری از فرهنگ قرآن زمینه مقبولیت عمومی نیروی انتظامی را فراهم کرد

امام جمعه ‌آمل با بیان این که نیروی انتظامی خوب درخشیده و به نحو شایسته ای فعالیت می کند، گفت: این نیرو در مقطعی مظلوم واقع شد اما با صبوری و عنایت قرآن و زیارت عاشورا به مقبولیت عمومی رسیده است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در محفل انس با قرآن کریم که با حضور پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آمل در روستای شاهکتی از توابع بخش دابودشت آمل برگزار شد با بیان این که نیروی انتظامی خوب درخشیده و به نحو شایسته ای فعالیت می کند، گفت: این نیرو در مقطعی مظلوم واقع شد اما با صبوری و عنایت قرآن و زیارت عاشورا به مقبولیت عمومی رسیده است.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: امروز بر سر سفره شهدا حضور داریم که مدیون خون های پاک این عزیزان هستیم که هنوز درب فرهنگ ایثار و شهادت باز است.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: هر از چند گاهی می بینیم نیروهای انتظامی ما که به نحو شایسته ای ایستادگی می کنند جان خود را در راه اسلام و ولایت داده و به مقام رفیع شهادت می رسند.

 

وی خاطرنشان کرد: خواندن قران کریم و بهره گیری از تعالیم والای دینی از اعمال صالح است که خداوند منان به واسطه آن انسان را به مراتب والایی می رساند.

 

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: هرچه داریم به برکت امام خمینی(ره) و 15 خرداد است که زمینه ساز ساز عزت ایران اسلامی شده است.

 

وی با بیان این که هر عملی انجام می دهیم می خواهیم مورد اعتماد خداوند متعال و مردم باشیم، گفت: گام هایی که برای حضور در این مکان مقدس و بهره گیری از تعالیم والای دینی برمی داریم برکات ارزنده ای برای انسان دارد.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: باید از خداوند منان بخواهیم تا ما را وجیه در دنیا و آخرت قرار دهد که شهدا و رهروان راه عصمت و طهارت به این مقام می رسند.

 

امام جمعه آمل افزود: کسانی که در مسیر قرآن، دین و ولایت گام برداشتند می توانند به مقامات والایی دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از جایگاه بسیاری رفیعی برخوردار هستند که توانستند افتخارآفرینی گرانقدری داشته باشند.

 

وی با بیان این که این روستا دارای وحدت و همدلی است که شورا و دهیاری خوبی دارد، ادامه داد: می خواهیم هر کاری انجام دهیم باید خدا را در نظر بگیریم و به آن کار دلبسته و زمینه اجرایی کردن آن را فراهم کنیم.

 

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: همه مدیران در کنار نیروی انتظامی هستند تا برخورد جدی با مجرمان، مزاحمان و بدحجابی صورت گرفته و زمینه تحقق حقوق اجتماعی آحاد جامعه فراهم شود.

 

حجت الاسلام مهدی امینی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آمل در این مراسم با بیان این که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم، گفت: نیروی انتظامی برابر شعار سال قرار است تدوین برنامه های فرهنگی معنوی خود را در راستای اقدام و عمل در مناطق مختلف شهرستان برگزار کند.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی آمل در سه سال متوالی رتبه برتر استانی را کسب کرد که از فرماندهی انتظامی شهرستان، عقیدتی و قاریان برتر قدردانی شد و جایزه ویژه خودرو سمند به یکی از همکاران آمل رسید.

 

حجت الاسلام امینی با اشاره به برگزاری جلسات قرآنی و آموزشی، اظهار داشت: 48 جلسه آموزش روخوانی و روانخوانی ، 2 محفل انس با قران کریم در سالجاری و برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی صورت می گیرد.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آمل ادامه داد: 238 نفر حافظ قرآن در میان همکاران و خانواده آنان داریم که بالای 17 نفر حافظ 5 جزء قران کریم هستند.

 

وی بیان داشت: 1500 حافظ قرآن کریم در نیروی انتظامی استان داریم که امسال شهرستان آمل توانست در رشته های مختلف رتبه برتر را کسب کند./1314/202/ب2

ارسال نظرات