۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۳۰۳۸۸
امام جمعه بابل:

بسیاری از ابعاد شخصیتی امام راحل همچنان ناشناخته مانده است

امام جمعه بابل با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) برای نسل جوان، گفت: هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی امام راحل شناخته شده نیست و کم کاری های زیادی در این خصوص صورت گرفته است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل عصر امروز در جمع تعدادی از مدیران ادارات و کارمندان شهرستان بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: امام راحل با نفس مسیحایی خود جان تازه ای به کالبد دین در عصر کنونی دمید و در مقابل تمام استکبار و شیاطین عصر ایستاد.

 

وی افزود: امام راحل دارای شخصیت برجسته ای بود که تشیع از تاریخ غیبت حضرت ولی  عصر(عج) تا کنون کمتر شخصیتی مانند ایشان را به خود دیده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با اشاره به پیوند عمیق ملت ایران با امام راحل، خاطرنشان کرد: ایمان به وعده های الهی، اخلاص، شجاعت بی نظیر و تسلط بالا بر مسائل فقهی روز از ویژگی های برجسته امام راحل بود.

 

وی با بیان گوشه ای از مبارزات تاریخی امام راحل در دوران مبارزه با رژیم طاغوت، اظهار داشت: امام راحل معتقد بر مبارزه و تقابل جریان حق و باطل داشت و سازش با شیاطین و قدرتهای استکباری را غیر ممکن می دانست.

 

حجت الاسلام روحانی انقلاب اسلامی را واقعه ای بی نظیر در تاریخ معاصر بیان کرد و اظهار داشت: امام راحل حق بزرگی بر این کشور و امت اسلامی در سراسر دنیا دارد زیرا بیداری و خیزش بزرگ دین خواهی در عصر کنونی مدیون مجاهدت امام راحل است.

 

وی با اشاره به تشییع میلیونی و بی نظیر امام راحل، تصریح کرد: تشییع بی نظیر امام خمینی و حضور میلیونی مردم در این مراسم جهان را به حیرت واداشت و این نشان دهنده عظمت جایگاه ولایت فقیه در بین مردم ما است.

 

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی در عرصه جهانی با نام امام خمینی شناخته می شود، گفت: هدایت های پیامبر گونه امام راحل موجب شکست پی درپی قدرتهای استکباری و شیطانی شد و امروز به برکت آن امام بزرگوار ملت ایران ملتی عزیز و سرفراز در سطح جهانی است.

 

وی یکی از خطرات پیش روی را تحریف شخصیت امام راحل برای نسل های آینده دانست و افزود: دشمنان با برنامه ای حساب شده در صدد تحریف شخصیت واقعی امام راحل هستند تا با رسانه های خود امامی دیگر را به نسل های جدید معرفی نمایند.

 

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به ویژه مبارزات ایشان در مقابل ظلم و استبداد، خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی امام راحل شناخته شده نیست و کم کاری های زیادی در این خصوص صورت گرفته است./1313/202/ب

ارسال نظرات