۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۳۰۴۰۷
در آستانه ماه مبارک رمضان؛

همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل برگزار شد

در آستانه ماه مبارک رمضان و با حضور طلاب و روحانیان همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل برگزار شد
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، همایش طلایه داران تبلیغ، عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و طلاب و روحانیان حوزه های اردبیل در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این همایش با اشاره به حضور بیش از 120 نفر از روحانیان حوزه های علمیه در کاروان زیارتی حرم امام راحل(ره)، گفت: حضور روحانیان در جمع کاروان های زیارتی زمینه مناسبی برای مباحث ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) است.

 

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: روحانیان و مبلغان در ماه مبارک رمضان تفسیر قرآن کریم را که از خواسته های بیشتر مردم و نمازگذاران است در برنامه تبلیغی خود داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان داشت: بیان احکام شرعی و پاسخگویی به شبهات جوانان نیز باید از اولویت های برنامه های روحانیان و مبلغان در ماه رمضان باشد.

 

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: شبهات بسیاری از سوی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه پراکنده می شود و ماه رمضان بهترین فرصت برای پاسخگویی به این شبهات است.

 

وی افزود: مبلغان و روحانیان مستقر در روستاها نیز با توجه به فصل تابستان و ایام برداشت محصولات از فضای مساجد و منابر و ماه مبارک رمضان برای تبیین اهمیت زکات و دستگیری از مستمندان استفاده کنند./937/202/ب2

ارسال نظرات