۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۴۱۳
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب خبرداد:

ساماندهی فعالیت بیش از ۵ هزار مبلغ ماه رمضان در عرصه خانواده

حجت الاسلام کلاته با بیان این که تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب با هدف ایجاد موج و جبهه گسترده سعی در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دارد، گفت: این تشکل در فاطمیه سال گذشته مباحث استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ را در سراسر کشور دنبال کرد و در ماه رمضان امسال نیز فعالیت بیش از 5 هزار مبلغ را در سرتاسر کشور در زمینه خانواده ساماندهی می کند.
حجت الاسلام رمضانعلي کلاته دبير تشکل فراگير تبليغ گروهي طلاب

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت الاسلام رمضانعلی کلاته، دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در جمع طلاب مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان اظهار داشت: این تشکل یک سازمان مردم نهاد و خود جوش است که از حدود 300 گروه تبلیغی تشکیل شده است و با هدف ایجاد موج و جبهه گسترده سعی در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دارند.

 

وی افزود: تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در فاطمیه سال گذشته مباحث استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ را در سراسر کشور دنبال کرد و در ماه رمضان امسال نیز فعالیت بیش از 5 هزار مبلغ را در سرتاسر کشور در زمینه خانواده ساماندهی می کند.

 

حجت الاسلام کلاته با اشاره به ضرورت دنبال کردن مباحث خانواده در منابر این موضوع را یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان کرد: در ماه رمضان امسال سه موضوع ازدواج آسان و پایدار، خانواده مطلوب و فرزند آوری را پیگیری می کند که یقینا استقبال خوبی هم از این مباحث خواهد شد.

 

وی درباره چگونگی ساماندهی طلاب نیز گفت: مطالب به صورت درس نامه است که در از چند روز آینده در سایت «دعوت» که مخصوص همین تشکل است بارگذاری می شود و همچنین نرم افزار آندرویدی این موضوع نیز آماده شده است که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و در کنار آن کتاب هایی نیز در این موضوع منتشر شده است که با قیمت تمام شده به فروش می رسد.

 

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در پایان به سامانه فتیان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای طلابی که در طرح ملی خانواده شرکت کنند در هر گروه تبلیغی کد هایی تعریف می شود که با ارسال آن به سامانه فتیان «30007325 » قبل و پس از منبر آمار طلاب از منبرها و مکان هایی که تبلیغ رفته و یا کلاس داری کرده اند به طور کامل مشخص می شود و برای حمایت های مادی در آینده مورد استفاده قرار می گیرد./1330/پ202/س

ارسال نظرات