۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۳۰۴۲۱
مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه:

سلوک اخلاقی و خدمات انقلابی آیت الله یوسفی الگوساز است

مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: سابقه انقلابی آیت الله یوسفی غروی در طی انقلاب بابرکت بوده و خدمات ارزنده ای را داشته است و باید از اخلاق علمایی مثل ایشان عبرت بگیریم.
حجت الاسلام رمضان محمدی، مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رمضان محمدی، مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در آیین بزرگداشت نیم قرن تلاش علمی آیت الله محمدهادی یوسفی غروی که در سالن همایش انجمن های علمی حوزه علمیه قم در قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: بین عالم و با سواد فرق است؛ آیت الله یوسفی غروی عالمی به معنای واقعی است و مجموعه مان از ایشان بهره مند بوده و جلسه نیست که با وجود ایشان، حاضران در جلسات بهره مند نشوند.

 

مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار داشت: صفا و وجود گوارای آیت الله یوسفی غروی جلسات را شاداب می کند و از نکته های علمی ایشان استفاده می کنیم؛ باید از اخلاق علمایی مثل ایشان الگو بگیریم.

 

وی تصریح کرد: سابقه انقلابی آیت الله یوسفی غروی در طی انقلاب بابرکت بوده و خدمات ارزنده ای را داشته است؛ برخی از تحقیقات تاریخی ایشان در فقه نیز کاربرد دارد و کم داریم از این جمله تحقیقاتی که در فقه نیز کاربرد داشته باشد./د101/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
خیلی عالی حرف زده
0
0