۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۳۴۷۴۱
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان:

احیای اندیشه شهید بهشتی لازمه جامعه امروز است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت احیای اندیشه های شهید مطهری در جامعه و آشنا کردن نسل جوان با تفکر ایشان، گفت: آشنا کردن نسل جوان با اندیشه های شهید بهشتی راه مقابله با هجمه های دشمن است.
شهید بهشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، ماه مبارک رمضان را ماه سراسر نور و رحمت الهی برای بندگان خدا دانست و گفت: این ماه بهار قرآن است.

 

وی با تأکید بر توجه و تأمل به آیات قرآن در ماه مبارک رمضان، افزود: با تأمل در آیات قرآن و دریافت معارف الهی می توان معنویت را افزایش داد.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت سالروز رحلت حضرت علی(ع)، عنوان داشت: شب های قدر فرصتی برای خلوت کردن با خدای خویش و اصلاح اخلاق و رفتار خود است.

 

وی تأکید کرد: با بر بهره مندی از رحمت الهی در شب های قدر می توان در جهت  کسب آرامش روحی و معنوی در جامعه و زندگی خویش گام برداشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با اشاره به این که مقدرات یک ساله انسان در شب های قدر رقم می خورد، عنوان داشت: شب های قدر شب سرنوشت ساز انسان است وبا اخلاص باید در راستای تقویت معنویت خویش گام برداریم.

 

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: شهید بهشتی شخصیتی چند بعدی بود و علم بالا، اجتهاد، تواضع، صبر و بردباری از ویژگی های شهید بهشتی بود.

 

اندیشه های شهید بهشتی مسیر انقلاب را تداوم بخشید

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با شهادت شهید بهشتی اندیشه های او رو به فراموشی رفته است، تأکید کرد: احیای اندیشه های این شهید والامقام نیاز جامعه امروز است.

 

وی با اشاره به این که شهید بهشتی با شهادت خویش مسیر انقلاب را تداوم بخشید، تأکید کرد: امروز برای مقابله با هجمه های دشمن باید نسل جوان را با اندیشه های شهید بهشتی آشنا ساخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین نیازی تصریح کرد: با احیای اندیشه های شهید بهشتی باید سبک زندگی و اخلاق اسلامی را در جامعه به ویژه بین نسل جوان تعمیق بخشید.

 

وی در ادامه با وضعیت اقتصادی و بیکاری استان لرستان عنوان داشت: وجود بیکاری در استان معضلی بزرگ است و با سخن گفتن برطرف نمی شود بلکه نیازمند به اقدام و عمل جدی در این زمینه است.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: با توجه به مؤلفه های اقتصادی و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می توان مشکل بیکاری جوانان را کاهش داد.

 

وی با اشاره به این که شهید بهشتی در راه اجرای عدالت به شهادت رسید، افزود: امروز همه ما در راستای برقراری عدالت در جامعه در هر پست و مقامی مسؤول هستیم و باید مردم نتیجه اقدام و عمل در سایه عدالت را در جامعه ببینند./9459/202/ب2

ارسال نظرات