۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۳۵۵۳۸

بسیج مردمی خواستار برخورد سازمان ملل با عربستان سعودی شد

بسیج مردمی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی در امور داخلی عراق خواستار برخورد سازمان ملل با ریاض شد.
بسیج مردمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا، بسیج مردمی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی در امور داخلی عراق خواستار برخورد سازمان ملل با ریاض شد و اعلام کرد که از سازمان ملل که اخیرا به نقش تشکیلات بسیج مردمی در آزادی فلوجه اشاره کرده است، می خواهد در برابر حملات غرض ورزانه سعودی ها مداخله کند.

 

بسیج مردمی تاکید کرد: بسیج مردمی در حال حاضر مهمترین نیروی مبارزه با گروه تروریستی داعش در جهان است.

 

در این بیانیه آمده است: عربستان از طریق سفیرش در بغداد، برخی از مسوولان سعودی و با بکارگیری ابراز رسانه ای و پول سیاسی این رژیم  به حمله‌های غرض ورزانه و ظالمانه خود علیه اعضای بسیج مردمی ادامه می دهد که آخرین مورد آن درخواست وزیر خارجه عربستان برای انحلال این تشکیلات است.

 

بسیج مردمی افزود: عربستان با این اظهارات اخیرش تمامی خط قرمزها را زیر پا گذاشته و چهره حقیقی این رژیم را هم زمان با پیروزی های نیروهای مردمی و نظامی عراق ضد تروریست های داعش در فلوجه، آشکار کرده است.

 

در این بیانیه نوشته شده است: بسیج مردمی از دستگاه دیپلماسی عراق خواسته که در برابر اهانت های متکرر عربستان به نیروهای بسیج مردمی موضع گیری کند./994/ب102/د

ارسال نظرات