۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۳۵۹۴۲
حجت الاسلام و المسلمین انصاریان:

آمریکا شریک پول آل سعود است/ متجاوزین به حقوق مردم ظالمان تاریخ هستند

استاد برجسته اخلاق با اشاره به روابط نامشروع تجاری آل سعود و آمریکا، گفت: آل سعود به همراه ظلم بزرگی در تضییع حقوق مردم شریف عربستان داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان استاد حوزه علمیه، 12 تیر در مسجد حضرت امیر(ع) گفت: شرکت کنندگان در جلسات مذهبی ماه مبارک رمضان بهره ویژه‌ای از الطاف خداوند خواهند داشت.

 

وی افزود: دولت‌های استعمارگر، دزدان و اختلاس‌گران مانع رزق و روزی مردم هستند، متجاوز به حقوقین جنایات فراوانی در حق انسان‌ها در طول تاریخ داشته‌اند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به حکم خداوند، بیان داشت: پروردگار عالم بندگانش را به قیام در مقابل استعمار‌گران و دزدان رزق و روزی فرا‌خوانده است.
 

 

محقق علوم قرآنی ابراز داشت: با وجود جهاد و حکم شرعی خداوند درباره مبارزه با متجاوزین به حقوق هیچ عذر و بهانه‌ای برای انجام دادن این واجب شرعی برای بندگان نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان در ادامه گفت: قرآن جواب تمام شبهات و سوالات را می‌دهد تمام نیازمندی‌های بندگان توسط خداوند اجابت می‌شود .

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به کشور عربستان، تاکید کرد: کشور عربستان استثمار شده رژیم صهیونیستی و آمریکا است، عربستان با فروختن روزانه 12 میلیون بشکه نفت خدمات بسیار ضعیفی را برای اکثر ملتش داشته است.

 

کارشناس مسائل مذهبی پیرامون موضوع اختلاس‌گران داخلی، گفت: این افراد با دزدی سرمایه دولت و مردم آفت‌ها و ناهنجاری‌های فراوانی را در جامعه رشد داده‌اند.

 

استاد برجسته مذهبی با اشاره به معارف دینی، تصریح کرد: ثروت فراوان تنها با ضایع شدن حقوق بندگان خدا به وجود می‌آید بسیاری از ملت‌ها حقوق از دست رفته خود را بی‌کفایتی حکومت‌هایشان می‌دانند.

 

وی گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید؛ اگر مردم غارت شده در طلب استیفای حقشان با ظالم درگیر شوند و در این راه کشته شوند به مقام شهادت نائل شده‌اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با اشاره به دولت آمریکا، اظهار داشت: کشور عربستان حدود 700 میلیارد  دلار در بانک‌های آمریکا پول دارد بسیاری از تحلیل‌گران و اندیشمندان بر این باور هستند هرگز این پول به کشور عربستان باز نخواهد گشت، آل سعود مقصر اصلی از بین رفتن سرمایه مردم عربستان است.

 

استاد حوزه علمیه گفت: خداوند سفره نعمت‌های معنوی را برای تمام بندگانش پهن کرده است عقل، خرد‌ورزی، فطرت  و نیاز به پیامبران از سوی خدا به بندگان عطا شده است.

 

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: تمام خیر‌ها در قرآن مجید بیان شده است با فهم قرآن می‌توان به تمامی اعمال صالح دست یافت تمام خوبی‌هایی که انسان را به سعادت و خوشبختی برساند در قرآن مجید نهفته است./856/202/ب3

 

ارسال نظرات