۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۳۶۲۹۳
از سوی حزب الله؛

پرچم فلسطین در مرز سرزمین‎های اشغالی برافراشته شد

حزب الله لبنان پرچم بزرگ فلسطین را در دو منطقه مرزی با سرزمین‎های اشغالی به اهتزاز درآورد.
اهتزاز پرچم فلسطین در مرز سرزمین های اشغالی از سوی حزب الله

به گزاش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان پرچم بزرگ فلسطین را در مرز سرزمین های اشغالی در نزدیکی منطقه خیام این کشور با حضور علما، نمایندگان پارلمان و نیروهای مقاومت به اهتزاز درآورد.

 

به گزارش الوکاله الوطنیه للاعلام، علی فیاض نماینده عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در این مراسم حضور داشت و پس از ادای قسم نیروهای مقاومت بر تلاش جهت آزادی فلسطین، این پرچم را برافراشت.

 

وی گفت: کسانی که به توطئه علیه فلسطین می پردازند، می خواهند جنگ علیه دشمن صهیونیستی را به جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران مبدل سازند. آنان در تلاش هستند تا شکاف و تفرقه را میان کشورهای اسلامی گسترش دهند چرا که در کنار دشمن صهیونیستی به عنوان دو روی یک سکه فعالیت می کنند.

 

نماینده پارلمان لبنان بر پیروزی محور مقاومت بر دشمن صهیونیستی و تکفیری تأکید کرد و افزود: انفجار تروریستی در شهرک القاع نشان داد که ما به مبارزه با پروژه تکفیر در هر مکانی نیاز داریم و با معادله ارتش، ملت و مقاومت در برابر تروریسم صهیونیستی و تکفیری می ایستیم.

 

همچنین مراسم مشابهی با حضور شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه علمای مقاومت و حسن حب الله عضو شورای سیاسی حزب الله در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی در منطقه مروحین برگزار و پرچم بزرگ لبنان برافراشته شد.

 

حسن حب الله در این مراسم تصریح کرد: امام خمینی(ره) با اعلام آخرین روز جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، به مسلمانان تأکید کرد که ایران به مساله فلسطین اهتمام ویژه ای دارد و سایر کشورهای اسلامی نیز باید با وحدت و یکپارچگی در راستای آزادی این سرزمین تلاش کنند.

 

شیخ ماهر حمود نیز گفت: مساله دردناک این روزها دروغ هایی است که تلویزیون های عربی به دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی منتشر می کنند. این شبکه ها چنین وانمود می کنند که خطر اسرائیل گذشته است تا تشیع و شیعیان را خطر واقعی برای جهان اسلام جلوه دهند./980/ب902/د

مترجم: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات