۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۳۶۶۷۴
امام جمعه خرم آباد:

حقوق‌های نامتعارف، حمله به ارزش ها است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تعبیر رهبری در راستای فیش های حقوقی برخی مسؤولان و حمله به ارزش ها، گفت: غارت بیت المال مصداق بارز حمله به ارزش ها است و با برخورد دولت اموال بیت المال باید بازگردانده شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 18 تیرماه 1387 و ماجرای فتنه و اخلال گران در تهران، گفت: این روز روز حماسه و دفاع از ارکان نظام، رهبری و ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به این که مردم تهران در پی فتنه و آشوب خیابانی سال 87 به خیابان آمدند، افزود: حضور مردم در صحنه خنثی کننده فتنه های دشمن بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که دشمنان با توجه به شناختی که از نظام جمهوری اسلامی و آرمان های نظام داشتند از ابتدا در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند، عنوان داشت: در این راستا دشمن دست به توطئه و ترفند های گوناگونی برای از بین بردن نظام زدند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف الهی و در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی بساط ظلم، سلطه و استکباری را برچیده و استقلال همه جانبه را حفظ کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی راه اندازی آشوب های خیابانی را از توطئه های دشمن خواند و گفت: دشمن با حمایت خویش آشوب های خیابانی و فتنه داخلی را راه اندازی می کند تا آرامش داخلی را برهم زند.

 

وی یادآور شد: 23 تیر ماه 87 مردم تهران مردم تهران با هدایت رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند و آشوب گران را سرجای خویش نشاندند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که دشمنان هر روز فتنه ای جدید علیه ملت ایران راه اندازی می کنند، افزود: آشوب های خیابانی 87 و فتنه 88 از جمله توطئه های دشمن بوده که با حمایت آمریکا برای از بین بردن نظام و ارکان این انقلاب راه اندازی شد.

 

وی بیان داشت: این انقلاب مورد حمایت خدای متعال و مورد توجه ولی عصر(عج) قرار دارد و با رهبری و هوشیاری رهبر معظم انقلاب فتنه های دشمن خنثی می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فتنه همچنان باقی است، تصریح کرد: باید هوشیاری و حساسیت در برابر فتنه ها نیز باقی بماند.

 

وی ادامه داد: یادآوری این ماجراها برای هوشیاری در برابر فتنه دشمن در عرصه های گوناگون و قدر دانستن نعمت های انقلاب، ولایت و رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به 21 تیر ماه روز حمله به مسجد گوهر شاد مشهد و نام گذاری روز عفاف و حجاب، گفت: در اسلام حجاب و عفاف مورد تأکید فراوان قرار دارد.

 

وی حجاب را محبوب ترین عمل پس معرفت خدای متعال خواند و افزود: حجاب و عفاف حکم خدا  و قرآن است، خداوند حجاب را دوست دارد.

 

عفت و پاکدامنی سبب سالم ماندن جامعه می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که عفت و پاکدامنی در حفظ سالمت جامعه بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: داشتن فرزندان سالم و جامعه سالم در گرو رعایت حجاب و عفاف است.

 

وی عفت را نشانه شخصیت زن دانست و ادامه داد: تحکیم بنیان خانواده در گرو رعایت حجاب و عفاف است، نبود عفت و پاکدامنی موجب متلاشی شدن خانواده می شود.

 

ضرورت پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب و عفاف

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر مقابله با هنجار شکنان در جامعه، افزود: امر به معروف و نهی از منکر را نباید فراموش کرد و در این ایام تابستان در مناطق تفریحی متولیان امر باید فعال باشند.

 

رژیم آل سعود در پی محو کردن اسلام ناب است

وی در ادامه با اشاره به این که رژیم آل سعود با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار می کند و مانع از ورود زائران ایرانی به بیت الله حرام هستند، بیان داشت: این اقدام آل سعود نهایت ننگ همیشگی بر آل سعود است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که وهابیت به دنبال ترویج اسلام آمریکایی هستند، افزود: محو کردن اسلام ناب هدف رژیم آل سعود است.

 

وی در ادامه با اشاره به فیش های حقوقی نامتعارف برخی مسؤولان و مدیران، بیان داشت: اغاز مقابله و برخورد دولت با این فیش های حقوقی جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که غارت کردن و چپاول بیت المال حمله به ارزش ها است، اظهار داشت: امید است با برخورد دولت با این هجمه ها مقابله شود و این اقدام سرآغازی برای مقابله و مبارزه با فساد اداری و تجمل گرایی باشد.

 

راه های فرار مالیاتی بسته شود

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز مالیات، مالیات را از منابع اصلی درآمد دولت ها خواند و گفت: انتظار می رود با اجرای درست قانون و همکاری مردم مالیات ها پرداخت و راه های فرار مالیاتی بسته شود./201/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات