۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۷۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی دامغان:

افرادی که سلامت انتخابات را زیر سؤال می برند نگران آینده خود هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: افرادی که مسؤولان را تخریب می کنند و سلامت انتخابات را زیر سوال می برند یقینا دست در دست دشمنان داشته و نگران آینده خود هستند.
زاهدي رييس تبليغات اسلامي دامغان

حجت الاسلام غلام رضا زاهدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: باید با ایجاد فضایی سالم و همراه با محبت و همدلی زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

حجت الاسلام زاهدی، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تقویت نظام و یاس و ناامیدی دشمنان می شود، اظهار داشت: قطعا اگر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم به حداقل برسد مشارکت افزایش خواهد یافت.

وی مردم داری، عدالت خواهی، دوری از تجمل گرایی و حق خواهی را از مهمترین ویژگی های رییس جمهور آینده عنوان کرد و افزود: افرادی که مسؤولان را تخریب می کنند و سلامت انتخابات را زیر سوال می برند یقینا دست در دست دشمنان داشته و نگران آینده خود هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان، ادامه داد: این افراد زخم خورده نظام هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

حجت الاسلام زاهدی اظهار داشت: تجربه نشان داده است افرادی که فاقد توانمندی هستند و حرفی برای گفتن ندارند سبب سیاه نمایی و تخریب دیگران می شوند.

وی رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی را ضروری دانست و گفت: اسلام بر حفظ آبروی مومن تاکید دارد و آن را بالاتر از حرمت کعبه شمرده است.
ارسال نظرات