۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۸۳۴
همزمان با تجلیل از مقام محروم مؤدن زاده؛

جشنواره ملی اذان در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزار نخستین جشنواره ملی اذان در تابستان سال جاری خبر داد.
مرحوم مؤذن زاده

حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: جشنواره ملی اذان در چهار موضوع و بخش تاریخی و دینی، بخش معنوی و تربیتی، بخش عملی و نیز بخش اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین جشنواره ملی اذان در کشور گفت: با این فراخوان از متقاضیان و علاقمندان به شرکت در جشنواره خواسته شده مقالات خود را تا پایان تیرماه به این اداره کل ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: در این جشنواره که به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم بزرگ، مرحوم رحیم موذن‌زاده برگزار می‌شود، که مسابقه آنها در دو مرحله به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ستوده گفت: از نفرات اول تا سوم هر رشته در مراسم اختتامیه که روزهای 29 و 30 مرداد ماه سال جاری در اردبیل برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری صدا و سیما، سازمان اوقاف، ستاد اقامه نماز، شورای شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در برگزاری باشکوه این جشنواره خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم‌ شدن زمینه‌های مناسب در نخستین جشنواره ملی اذان در سال‌های آتی این جشنواره به صورت جهانی و با شرکت کشورهای اسلامی برگزار شود.

حجت الاسلام ستوده به برنامه‌های جنبی این جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: در کنار تجلیل از خانواده رحیم موذن‌زاده، نمایشگاهی از آثار صوتی این موذن با اصالت اردبیلی به نمایش درخواهد آمد.
ارسال نظرات