۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تخریب در انتخابات دلسردی مردم را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات‌ اسلامی مازندران، ‌تخریب و دروغ‌پردازی را یکی از شیوه‌های رقابت منفی درعرصه انتخابات دانست ‌و گفت: تخریب انتخابات دلسردی مردم را به دنبال دارد.
مدير كل تبليغات اسلامي مازندران
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر كل تبلیغات اسلامی مازندران، پیش از ظهر امروز در گردهمایی تشکل‌های دینی و شورای هیأت های مذهبی استان در بابل با اشاره به سالروز رحلت امام (ره) و قیام 15خرداد 42 گفت: نهضت امام (ره) در 15خرداد 1342 به همراه یاران وفادارش آغاز شد و با همراهی ملت در بهمن 57 به نتیجه رسید که عزت و عزت‌مداری ایران را به همراه داشت.

وی با بیان این نکته که انسان به دنبال الگوست و خداوند برای این‌که بشر راه تعالی را تشخیص دهد، انبیا را به عنوان اسوه حسنه به بشر معرفی کرد، امام زمان(عج) و حضرت زهرا(س) را به عنوان تشخیص مصداق دانست و افزود: قلب عالم به وجودشان می‌تپد و همه هیأت‌های مذهبی باید در زمینه‌های عبادی و سیاسی از این بانوی بزرگ اسلام الگو بگیرند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص شاخص‌های انتخاب یک رئیس جمهور اصلح از میان کسانی که شورای نگهبان صلاحیت آنها را برای حضور در انتخابات دهم ریاست جمهوری احراز کرده است، تصریح کرد: تشخیص درستی از فضای عمومی حاکم بر جامعه داشته باشید و معیارهای مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشید.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت ملت ایران در انتخابات و بازتاب آن در جهان، نقش و رسالت هیأت ‌های مذهبی را بسیار مهم و مؤثر دانست و بیان داشت: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با شناخت درست از این معیارها، شفاف‌سازی و ارائه آن در بین آحاد مردم در برگزاری یک انتخابات پرشور و نشاط و سالم با حضور حداکثری مردم در 22 خرداد ماه مشارکت فعال ایفا کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این‌که ذره‌ای غفلت جامعه را به ورطه نابودی و فلاکت سوق خواهد داد بر پشتیبانی و حمایت از رهبری تاکید و افزود: از ولی فقیه پشتیبانی کنید که در غیراین‌صورت به گونه‌ای که بیگانگان بر سرنوشت عراق و افغانستان حاکم شدند ما نیز دچار سرنوشتی مثل آنها خواهیم شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران تخریب و دروغ‌پردازی را یکی از شیوه‌های رقابت منفی درعرصه انتخابات دانست و گفت: اینگونه عمل کردن در عرصه انتخابات جز دلسردی مردم، منفی‌گرایی و تزلزل سرمایه‌های اجتماعی چیزی به همراه نخواهد داشت.
ارسال نظرات