۲۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۶۳۸
استاد حوزه و دانشگاه:

بد اخلاقی در مقابل حرکت شور انگیز مردم، همگامی با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز بد اخلاقی در مقابل حرکت با شکوه و شور انگیز مردم در انتخابات را همگامی با دشمنان دانست.
حجت الاسلام حسن زاده
امام جمعه موقت اهواز
 
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: نحوه انتخابات در ایران به شکلی است که امکان خدشه در آن وجود ندارد و اگر کسی شکایتی دارد، از طریق راه کارهای قانونی وارد شود، اینکه در مقابل حرکت با شکوه و شور انگیز مردم در انتخابات بد اخلاقی کنند، در حقیقت همگامی با دشمنان است.

وی تاکید کرد: متاسفانه قبل از انتخابات مساله صیانت از آرا مطرح شد، اگر کسی با نیت صحیح و الاهی وارد صحنه انتخابات شده، شکست نخورده است و آنان که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی دارند نباید جو سازی کنند و نیازی به رسانه ای کردن مطلب نیست زیرا دشمنان به راحتی از این موضوع سوء استفاده می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با عنوان اینکه همه نتیجه انتخابات را بپذیرند، تصریح کرد: همانطور که از رئیس جمهور انتظار داریم که رقابت های گذشته را فراموش کرده و از نقد های صحیح استفاده کند، از رقبای ایشان هم انتظار داریم که با مردم همراهی کنند و منتخب آنان را بپذیرند تا از این رهگذر شاهد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه از حضور حماسی مردم قدردانی کرد و اظهار داشت: هر چند زبان قاصر از تقدیر و تشکر است اما از حضور گسترده مردم فهیم، انقلابی و متدین ایران اسلامی قدر دانی می کنم، این حضور برای علاقه مندان به نظام اسلامی، بسیار امیدوار کننده بود و پیام آور حرکتی امید بخش در آغاز دهه چهارم انقلاب خواهد بود.

وی اضافه نمود: این حماسه نشان داد که کشور ما پس از گذشت 30 سال از انقلاب همچنان شکوفا و زنده به حیات خود ادامه می دهد و به دشمنان هم پیام یاس و نا امید بسیاری را برداشت.
ارسال نظرات