۰۳ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۳۵۳
فردا در مشهد؛

اجلاسیه استادان حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه استادان سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان در اردوگاه مازندارن مشهد برگزار خواهد شد.
همايش

حجت الاسلام محمد جواد نظافت، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: اجلاسیه استادان سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاسیه از ساعت هشت صبح، چهارم تیرماه، با سخنرانی آیت الله رضازاده از استادن درس خارج فقه حوزه علمیه مشهد و حجت الاسلام اکبر فرجام، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان در اردوگاه مازندارن مشهد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نظافت، نشاط علمی و کیفیت تحصیل طلاب سطح دو و سه را محور اصلی این اجلاسیه دانست و اظهار داشت: بررسی مشکلات آموزشی، پژوهشی و تربیتی، اطلاع رسانی برای نشر ایده‌ها و ابتکارات استادان، فراهم آوردن بستری برای انتقال تجربیات استادان و آگاه شدن ازدیدگاه‌های استادن از مهم‌ترین اهداف این اجلاسیه است.

وی تصریح کرد: در ادامه این اجلاسیه نه کمیسون تخصصی با محور طراحی آموزشی و روش ارزشیابی طلاب، بررسی ارزشیابی و آیین نامه استادان، بررسی مهارت‌های پژوهش، تخذیب و اخلاق، مقرار آموزشی و انضباطی، امور دانش آموختگان،‌ نخبگان حوزوی و راه‌انداری مرکز تحت برنامه سطح دو و سه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: بیش از 140 استاد حوزه علمیه خراسان در این اجلاسیه حضور دارند که هر کمیسون با حضور هشت استاد به بررسی موضوعات و مسائل مورد نظر می‌پردازد.

وی یادآور شد: همچنین در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه کتابی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات