۰۳ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۷۳۵۴
مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای؛

کسانی که منافعشان به خطر افتاده در برابر انتخاب ملت ایستادگی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه را فصل الخطاب همه مسایل اخیر دانست.
مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفت، با اعلام حمایت از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده است: بار دیگر ملت مسلمان ایران شاهد تکرار دوباره تاریخ و کینه دشمنان شکست خورده این انقلاب و ائتلاف جبهه متحدان رسانه ای، منافقان، زراندوزان داخلی و زورگویان خارجی بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: تحلیل رخدادهای روزهای پس از برگزاری انتخابات در ابعاد اجتماعی و سیاسی آن نشانگر تحرکات دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام در تغییر موازنه و به چالش کشیدن ارکان استوار نظام اسلامیان است. براستی چرا نتیجه این انتخابات این چنین مورد اتهام و تردید قرار گرفته و منجر به این حوادث خیابانی شده است. حال آنکه خواست واقعی مردم و ملت مسلمان به گقته مقام معظم رهبری در صندوق های رای معلوم می شود نه در خیابانها. آیا روال قانونی این انتخابات با دهها انتخابات دیگر سی ساله انقلاب تفاوتی کرده است؟ آیا در وضعیت شورای نگهبان بعنوان ضامن قانونی انتخابات درکشور تغییری حاصل شده است؟ یا انتخاب مجدد دولتمردی که شجاعانه دفاع کرده است و یا از مردم مظلوم غزه و لبنان و افغانستان و عراق و ... دادخواهی می کند آنقدر تلخ و گوارا است که برای بر هم زدن این موازنه هیچ ابایی از فتنه و تحریک و تطمیع و اغتشاش و آتش زدن مساجد وجود ندارد. این انتخاب منافع چه کسانی را تهدید کرده است؟ چرا شیمون پرز، اوباما، سارکوزی، براون و مرکل با حامیان سبز پوش داخلی منافعشان در یک راستا قرار گرفته و همه بر طبل خونریزی و آتش بازی می کوبند؟
 
در ادامه آمده است: آنان که قاعده مردم سالاری را حاکمیت رای اکثریت بر اقلیت دانسته و تا دیروز شعار مدنیت سر می دادند چگونه حرمت و اعتبار رای اکثریت مردم ایران را با تبلیغات منفی و شایعه و دروغ از میان برده و از آن عبور می کنند. آیا این وقایع یاد آور انقلابات رنگی در گرجستان و اوکراین و قزاقزستان نیست؟ واقعه خجالت آور و مفتضحانه شکست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و دنباله های اروپایی آنان در کنفرانس سوئیس ظاهرا آنقدر دردناک بوده که شعارهای تغییر اوباما و دولت سراسر فساد مالی انگلیس و دولت سار کوزی که خود ماه‌ها گرفتار اغتشاشات و آتش سوزیهای داخلی فرانسه در بوده است را به تکاپو انداخته است.
 
این اطلاعیه می‌افزاید: ما به اوباما توصیه می کنیم به فکر اقتصاد ورشکسته امریکا باشد. به روباه پیر انگلیس که دندانهایش کشیده شده و آخرین زوزه هایش را می‌کشد می‌گوییم به فساد داخلی حکومت خود بپردازید که آبروی شما از دست رفته است که بخواهید برای ملت ایران دل بسوزانید. به کوتوله های سیاسی فرانسه اعلام می داریم هنوز مطالبات بر حق رنگین پوستان و جوانان فرانسوی پاسخ داده نشده است ایشان بهتر است بقایای آتش سوزی‌های پاریس را جمع کنند و در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نکنند.
 
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: درایت، بصیرت و هوشمندی وصف نشدنی مقام معظم رهبری در تحلیل وقایع و رخدادهای روزهای اخیر و دعوت ایشان به قانونگرایی، پرهیز از افراطی گری و اغتشاش در عرصه عمومی اجتماع و هم‌ترازی فرمایشاتشان با آرمانهای امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی ما را بر آن داشته تا در رهروی راه امام و شهداء ضمن اعلام برائت از دشمنان انقلاب، اوامر مقام عظمای ولایت را فصل الخطاب قرار دهیم و بار دیگر مراتب اطاعت و فرمانبرداری از اظهارات حکیمانه ایشان را اعلام نمائیم.
سخنان وحدت آفرین و امید بخش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در بی نظیر ترین نماز جمعه تاریخ انقلاب بی شک نوید دهنده فصلی جدید در مناسبات سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی است و عامل خط کشی مشخص در میان صف حامیان نظام و ولایت فقیه با منافقان و مزدوران بیگانه است.
فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع میلیونی عاشقان و دلدادگان ولایت و امامت که دل در گرو اعتلای میهن اسلامیان دارند حکایت از نقش بر آب شدن توطئه عمیق و پیچیده ای بود که توسط دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در خارج و همنوایی برخی عناصر مطرود و زیاده خواه داخلی برای این ملت طراحی شده بود. توطئه هایی که هر کدام از آنها کافی است تا یک نظام سیاسی را متلاشی کند، لکن از آنجا که این انقلاب و نظام متکی به اراده مردم مومن و خدا جوست و ولایت فقیه اساس و بنیان این نظام و دعای امام راحل همواره پشتیبان آنست یقینا این دسیسه ها و توطئه ها اندک تاثیری در پیشروی حرکت مردم به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی نخواهد داشت. چرا که هویت انقلاب اسلامی، مشارکت و نقش آفرینی واقعی آحاد ملت به منظور برپایی عدالت و ارتقای عزت ایران اسلامی است و از دست آوردهای بزرگ آن شکست زر، زور و تزویر داخلی و جهانی است.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز نیز پرچم عدالت خواهی و استقلال طبی مردم ایران که بیش از دو دهه توسط رهبری حکیم به اهتزاز در آمده است تنها راه تحقق بخشیدن به آرمانهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی است و هیچ جریان و فرد و گروهی یارای ایستادگی در مقابل خیل عاشقان و مشتاقان ولایت و فرمانبرداران اوامر رهبری را نداشته و نخواهد داشت.
ما زنان مسلمان ایرانی ضمن تاکید بر حرکت تمامی ارکان کشور بر مدار قانون و منافع ملی ، اعلام میداریم فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه زنان و مردان مومن و متدین کشور بوده و همه موظفند با پیروی کامل از منویات معظم له بستر آرامش را در جامعه برقرار نمایند.
در آخر اعلام میداریم ، ما زنان مسلمان و انقلابی تا آخرین قطره خون خود در راه پر بهجت و افتخار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ایستادگی خواهیم نمود.
ارسال نظرات