۰۶ تير ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۵۱۲
امشب در اهواز؛

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با سخنرانی دکتر بادامچیان برگزار می شود

خبرگزاری رسا - مسوول ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر در استان خوزستان از برگزاری این مراسم با سخنرانی دکتر بادامچیان در اهواز خبر داد.
مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با سخنرانی دکتر بادامچیان برگزار می شود
 
حجت الاسلام عظیمی مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسوول ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر در استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اهواز و با سخنرانی دکتر اسدالله بادامچیان از یاران شهید بهشتی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و همچنین با حضور آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آقایان دانش، چراغ زاده دزفولی و شرافت سه تن از شهدای استان خوزستان در حادثه هفتم تیر هستند؛ از این رو در شهرستان های رامهرمز، شوش، شوشتر و اندیمشک که محل خدمت این بزرگواران بود، مراسم ویژه ای با حضور مردم و نخبگان شهرستان ها برپا خواهد شد.

مسوول ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر به برنامه های جنبی این مراسم اشاره کرد و افزود: مسابقات فرهنگی، نمایشگاه عکس، تهیه جزوه و بروشور، توزیع کتابچه مربوط به شهدای 7 تیر و نیز برگزاری مراسم هفت تیر در نمازخانه تمامی ادارات و سازمان ها از دیگر برنامه های مربوط به این مراسم می باشد.

حجت الاسلام عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در جهت ترویج اندیشه ها و تفکرات ناب شهید مطهری و شهید بهشتی که از ارکان عقیدتی و سیاسی انقلاب هستند با مشارکت بنیاد شهید، دبیرخانه ای دائمی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل می شود که یکی از اهداف آن بسط افکار و اندیشه های این دو شهید بزرگوار در سطح جامعه و بویژه در بین نسل جوان است.
ارسال نظرات