۰۶ تير ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۵۲۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

عرصه برای نفوذ دشمنان باید تنگ شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: باید با هوشیاری عرصه را برای نفوذ و دخالت دشمنان تنگ کرد. ‌
آيت الله طبرسي
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی، به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان به طور رسمی وارد فرهنگ کشور شده‌اند و حال باید بیانات علما و روحانیون در مراسم‌ها با محوریت توجیه مردم برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه انتخابات را نمی‌توان به هم زد، تصریح کرد: در کشوری که همه بسیجی هستند باید با پایداری در برابر برنامه‌های تفرقه‌افکن ایستاد.

وی گفت: دشمن برای اینکه به اهداف تخریب‌گرانه خود دست یابد، 400 میلیون دلار در این انتخابات هزینه کرد.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه سنتی‌ترین رسانه همان منبر است، افزود: باید با بیانات شیوا و کلام متین آن‌ را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: این روند باید از سوی روحانیون و علما به صورت تخصصی و متناسب با نیاز روز جامعه باشد.
نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: با توجه به گسترش علم و دانش، خطابه گفتن بسیار سخت شده است، چرا که مخاطبان از افراد فرهیخته و تحصیل کرده‌اند و بیان مسائل باید متناسب با شیوه‌های نوین باشد.

آیت‌الله طبرسی درباره ایجاد و ساماندهی طرح دریا خاطر نشان کرد: دریا باید به صورت ملی اداره و از اعتبارات ملی بهره‌مند شود چرا که استقبال از طرح دریا بی‌سابقه است و باید به صورت 12 ماهه اداره شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت کار سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هم اکنون فیلم‌های خارجی استقبال کنندگان زیادی دارد که باید در این زمینه حساس عمل کرد و سازمان تبلیغات نیز باید با روش‌های نوین فرهنگ‌های اصیل را نهادینه کند.

وی افزود: تبلیغات باید به دو گونه بازدارنده و سازنده باشد که مسئولان باید از موضع محبوبیت به امورات بپردازند نه از موضع قدرت که موضع قدرت شکست‌پذیر است..
ارسال نظرات