۱۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۸۳۵۲
شیخ الازهر در واکنش به شهادت شهیده حجاب در آلمان:

منادیان آزادی و حقوق بشر هیچ اعتقادی به آن ندارند

خبرگزاری رسا ـ دکتر محمد سید طنطاوی با اشاره به کشته شدن یکی از بانوان مسلمان مصری در یکی از دادگاههای آلمان به دلیل دفاع از حجاب اسلامی ، بر عدم اعتقاد آنان به آزادی و حقوق بشر تاکید نمود.
طنطاوي شيخ الازهر
 
به گزارش خبرگزاری رسا ، دکتر محمد سید طنطاوی شیخ الازهر طی مصاحبه با روزنامه الاهرام مصر از بی تفاوتی جامعه بین الملل و موسسات دینی نسبت به اسلام ستیزی و جاری شدن خون مسلمانان در غرب به شدت انتقاد کرد.

وی از کشته شدن یکی از اتباع مصر موسوم به «شهیده حجاب» در یکی از دادگاههای آلمان ابراز نگرانی کرد و افزود : این حوادث تروریستی تاثیر بسیار نامناسبی بر تلاشهای صورت گرفته برای نزدیکی مسلمانان با غرب می گذارد و بر سوء نیت غربیها دلالت دارد.

شیخ الازهر تصریح کرد : این بانوی مسلمان به حق شهید است چون بدون ارتکاب گناهی کشته شده و برای دفاع از آموزه های دینی و شرع جان خود را از دست داد.

طنطاوی اعتراض غرب به حجاب را محکوم کرد و اظهار داشت : اگر غربیهای فلسفه حجاب را نمی فهمند پس باید آنرا جزئی از آزادیهای دینی بدانند که خود منادی اصلی آن هستند ولی آنان نشان دادند که آزادی را تنها شعار می دانند و در عمل هیچگونه اعتقادی به شعارهای زیبای خود ندارند.
ارسال نظرات