۱۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۸۳۵۴
امام جمعه شبستر:

رسانه های غربی جیره خوار صهیونیسم هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: رسانه های غربی جیره خوار صهیونیست هستند، بی تفاوتی نسبت به قتل زن محجبه مصری کوچکترین تحرک غیرمنصفانه آنهاست.
مروه الشربيني

حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به قتل زن محجبه باردار مصری در دادگاهی در آلمان اظهار داشت: جوامع غربی، اسلام ستیزی را امتیازی برای خود می دانند.

وی خاطر نشان کرد: دولتمردان غربی از آثار دین مداری مردم در جامعه خوف دارند، چراکه اگر کسی دین دار واقعی باشد، هیچ یک از قوانین نژادپرستانه غرب را نخواهد پذیرفت.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: متاسفانه در جوامع غربی، آزادی تنها در صورتی معنا خواهد داشت که برای حفظ منافع مادی و معنوی سردمداران آن کشورها باشد.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: تبعیض نژادی از نظر اسلام محکوم است، چرا که این دین الهی تنها امتیاز برتری افراد نسبت به یکدیگر را تقوا می داند و امروز نه تنها هیچ اثری از تقوا بلکه صحبت از دین و آئین در میان سران کشورهای غربی نیست.

امام جمعه شبستر با اشاره به سکوت رسانه ای غرب نسبت به قتل زن محجبه باردار مصری در دادگاهی در آلمان، گفت: از آنجایی که رسانه های غربی جیره خوار صهیونیست هستند، بی تفاوتی نسبت به چنین مساله ای در جهان اسلام کوچکترین تحرک غیرمنصفانه آنهاست.

حجت الاسلام محمدزاده خاطر نشان کرد: رسانه های گروهی غرب به صورت فرمایشی عمل می کنند و تنها عاملی برای امیال نفسانی معاندان اسلام هستند.

وی گفت: آن چیزی که بشر امروز از آن رنج می برد، پایمال شدن حقوق انسانی در کشورهای مدعی حقوق بشر است.
 
ارسال نظرات