۱۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۸۳۵۶

برگزاری همایش ضد صهیونیست در مصر

خبرگزاری رسا ـ همایش ضد صهیونیست به همت اتحادیه خبرنگاران مصر و با حضور چند تن از خاخامهای یهودی روز گذشته در مصر برگزار شد.
اسرائيل

به گزارش خبرگزاری رسا ، همایش ضد صهیونیست و محکومیت جنایتهای رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل روز گذشته با حضور مسئولان انجمنهای اسلامی ، خبرنگاران و چند تن از خاخامهای یهودی مخالف نظام صهونیست به همت اتحادیه خبرنگاری مصر برگزار شد.

دیوید وایس سخنگوی جنبش یهودی مخالف صهیونیست اسرائیلی دولت اسرائیل را غیر قانونی خواند و گفت : دولت اسرائیل بر خلاف آموزه های یهود تشکیل گرفته است و با توجه به اینکه این نظام نماد وحشی گری و دشمنی با بشریت است به هیچ وجه مشروعیت ندارد.

وی افزود : اسرائیلیها آموزه های یهود را به نفع خود تغییر داده اند و برای اینکه حقانیت خود را ثابت کنند به تمامی جهانیان حتی مردم خودشان دروغ می گویند.

اهرون کوهین از خاخامهای حاضر در این همایش نیز از همراهی کشورهای قدرتمند جهان با اسرائیل انتقاد کرد و گفت : اگر کشورهای حامی این نظام جنایتکار برای یک شب از حمایت اسرائیل دست بردارند این رژیم از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی تصریح کرد : یهودیان بسیاری در جهان وجود دارند که به شدت از رژیم اسرائیل نفرت دارند و به دلیل همین نفرت هم اکنون در تبعید یا در زندان به سر می برند.

اهرون کوهین با اشاره به برپایی راهپیمایی در آمریکا افزود : یهودیان ساکن آمریکا راهپیمایی بسیاری را در محکومیت جنایات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین و حتی خود یهودیان انجام داده اند و در این راهپیمایی کودکان عکسهای پدران خود را که توسط ماموران اسرائیل بازداشت شده اند حمل می کنند.
ارسال نظرات