۱۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۸۳۵۹
در حال برگزاری است؛

طرح آموزشی هسته های فرهنگی جوان در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری طرح آموزشی هسته های فرهنگی جوان دراستان خوزستان خبر داد.
سازمان تبليغات اسلامي

علیرضا عباسی مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در طرح آموزشی هسته های فرهنگی جوان مباحث اعتقادی، اخلاقی و سیاسی برای دو قشر خواهران و برادران آموزش داده خواهد شد.

وی از حضور 3900 نفر از جوانان استان در این طرح خبر داد و افزود: طرح آموزشی هسته های فرهنگی جوان از 10 تیر ماه لغایت 20 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان آن جوانان دختر و پسر در رده سنی 18 تا 25 سال می باشند.

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص نحوه برگزاری این طرح ابراز داشت: طرح هسته های فرهنگی جوان در 130 مرکز فرهنگی در سطح استان و با حضور اساتید مبلغ اعزامی از قم و خوزستان برگزار می گردد که در پایان مباحث مطرح شده در قالب نشریه ای به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ارائه و پس از بررسی در مرحله استانی به مرحله کشوری ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 4 هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند، عنوان کرد: غنی سازی اوقات فراغت، آشنایی جوانان با سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و ارتقاء سطح بینش فکری – اعتقادی نسل جوان از اهداف اجرای طرح هسته های فرهنگی جوان است.

علیرضا عباسی در پایان از برنامه ای ویژه و در راستای استمرار این طرح در زمستان خبر داد و گفت: یعد از پایان این طرح شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار داده و از میان آنها نخبگان را جهت حضور در طرح زمستانی انتخاب و دعوت خواهیم کرد.



ارسال نظرات