۲۲ تير ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۸۶۴۸
عضو فراکسیون ائتلاف یکپارچه پارلمان عراق هشدار داد؛

تلاش بیگانگان برای شکست شیعیان در انتخابات پارلمانی عراق

خبرگزاری رسا - عضو برجسته مجلس اعلای اسلامی عراق از تخصیص بودجه 20 میلیاردی بیگانگان برای شکست شیعیان در انتخابات پارلمانی عراق خبر داد.
شيخ حميد معله خطيب جمعه كاظمين
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید معله عضو فراکسیون ائتلاف یکپارچه در پارلمان عراق و یکی از رهبران مجلس اعلای اسلامی این كشور، طی مصاحبه با روزنامه الصباح از تخصیص بودجه 20 میلیارد دلاری برخی کشورهای منطقه برای تغییر نتایج انتخابات پارلمانی عراق خبر داد و گفت: برخی از کشورهای همسایه برای تغییر نتایج احتمالی انتخابات پارلمان عراق بر علیه شیعیان یکپارچه شده و حتی بودجه ای بیش از 20 میلیارد دولاری را برای این کار اختصاص داده اند.

وی افزود : این کشورها توانستند با صرف پولهای هنگفت به اهداف مورد نظر خود دست یابند و در حال حاضر تلاش می کنند تا انتخابات عراق را تحت تاثیر قرار دهند.

شیخ حمید معله تصریح کرد: تشکیل گروههای فراوان، ترغیب شخصیتهای وابسته به آنان جهت مشارکت در انتخابات عراق، سعی در گسیخته شدن ائتلاف بین فراکسیونهای شیعه و دعوت از مردم برای عدم حضور در انتخابات از اهداف بیگانگان می باشد.

این عضو برجسته مجلس اعلای اسلامی ادامه داد: این کشورهای بیگانه تلاش خود را معطوف به شکست فراکسیون ائتلاف یکپارچه که به شیعیان منسوب است کرده اند و با ناچیز جلوه دادن تلاشهای این فراکسیون در راستای برقراری امنیت، ثبات و استقلال عراق از رای دادن مردم به این فراکسیون در انتخابات پارلمانی جلوگیری می کنند.
ارسال نظرات