۳۰ تير ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۹۱۰۲
با حضور 600 طلبه و روحانی؛

همایش رزمی فرهنگی روحانیان شیعه و سنی آذربایجان غربی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ فرهنگی ـ رزمی روحانیان شیعه و سنی شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی آغاز شد.
همایش رزمی فرهنگی روحانیان شیعه و سنی آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، همایش بزرگ فرهنگی ـ رزمی روحانیان شیعه و سنی شمال آذربایجان غربی امروز به همت لشکر 2 حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و دفتر تبلیغات اسلامی خوی آغاز شد.

این همایش با حضور ائمه جمعه و ششصد نفر از روحانیان شیعه و سنی از شهرهای ماکو، شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره، سلماس و خوی همراه است.

عبدالرسول محمودآبادی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا صبح امروز در مراسم افتتاحیه این همایش که در مسجد لشکر 2 اباعبدالله الحسین (ع) خوی برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور روحانیون مبلغی است که ضمن اجرای امور تبلیغی، با حضور در خط مقدم به جنگ با دشمنان قسم خورده نظام اسلامی پرداختند.

وی تصریح کرد: آمار شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه بسیار بالاس، از این رو خواهیم یافت که روحانیون مبلغ ایران اسلامی خود اهل عمل و جهاد در راه خدا هستند.

محمودآبادی با بیان اینکه روحانیان در احیای ارزش‌های والای اسلامی نقش مهمی برعهده دارند، تصریح کرد: امروز غرب و دشمنان انقلاب با آگاهی از این نقش تعیین‌کننده تمام تلاش خود را برای تضعیف جایگاه این قشر به کار گرفته ‌اند.

وی خاطر نشان کرد: توطئه استکبار جهانی در سایه وحدت و یکدلی اقوام و بیداری آنها در تبعیت از ولایت و رهبری نقش برآب شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: باید بیدار و هوشیار از جبهه ولایت پاسداری کنیم و همراه با مردم تا آخرین نفس و قطره خون پشتیبان ولایت فقیه باشیم./پ202
ارسال نظرات