۳۱ تير ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۹۱۶۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی میندوشت:

روحانیون مستقر باید بسترکار فرهنگی در روستا را فراهم کنند

خبرگزاری رسا رییس اداره تبلیغات اسلامی میندوشت گفت: روحانیون مستقر باید بسترکار فرهنگی در روستا را فراهم کنند.
 روحانيان
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، سید خلیل صفی الحسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی میندوشت، روز گذشته در جلسه روحانیان مستقر این شهرستان با اشاره به نقش روحانیان در بسط و گسترش احکام دینی در جامعه افزود: روحانیان مستقر باید بستر فعالیت های فرهنگی در روستاها را فراهم کنند.

وی با تاکید بر ارتباط بیشتر روحانیان مستقر با نوجوانان و جوانان افزود: برنامه ها و مناسبت های فرهنگی تقویمی در طول سال بهانه خوبی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کسب آموزه های دینی برای آنها است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میندوشت خاطر نشان کرد: هر چه روحانیون مستقر خود را به جوانان و نوجوانان نزدیکتر احساس کنند، تبلیغ فرهنگ دین بهتر صورت می گیرد.

حجت الاسلام صفی الحسینی با تاکید بر مشارکت روحانیان در برنامه های فرهنگی روستاها تصریح کرد: روحانیان مستقر در محل استقرار خود نقش تاثیر گذاری درفرهنگ سازی دارند.

وی حضور روحانیان در مناطق محروم و روستایی را مهم اریابی کرد و گفت: فعالیت های دینی و فرهنگی روحانیان در روستاها موجب کاهش آسیب های اجتماعی شده است.

وی همچنین خواستار برگزاری کلاس های با محتوا در قالب طرح های بوستان معرفت، هسته های فرهنگی، طرح مسابقه تفسیر 1444 و نهضت قرآن آموزی شد./پ202
ارسال نظرات