۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۵۷۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلابی ماندن حوزه موجب حفظ انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران رهنمودهای مقام معظم رهبري درباره حوزه هاي علميه را منشوري اجرايي براي حوزه هاي علميه و طلاب دانست و گفت: حوزه علمیه ستون انقلاب اسلامی است و انقلابی ماندن حوزه موجب حفظ انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه جامعه روحانیت شهرستان سیمرغ، رمز موفقيت پيامبران الهي و ائمه معصوم(ع) را حضور در ميان توده مردم و درک نيازهاي واقعي آن دانست و گفت: تأثیر گذار سخن یک روحانی در جامعه این است که هم جنس مردم باشیم که خوشبختانه در طول تاریخ همین گونه بوده است.

 

وی با بیان این که امروز فعاليت در عرضه تبليع بسيار حساس شده چرا که مخاطب امروز با مخاطب ديروز بسيار متفاوت است، افزود: ذهن جوان پاي منبري امروز سرشار از شبهات ديني بوده که از سوی هجمه فرهنگي دشمنان از طريق شبکه هاي ماهواره اي و اينترنتي در افکار آنان ايجاد شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هجمه فرهنگي سنگينی عليه تفکر شيعي وجود دارد که اين تهاجم فرهنگي بسيار حساب شده و جهت تضعيف اعتقادات نسل جوان به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: رسالت روحانيت در شرایط امروز بسيار سنگین تر از گذشته است و يک کار جهادي و شبانه روزي مي طلبد.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود ضربه زدن به ستون خيمه انقلاب را شيوه دشمن براي مقابله با نظام اسلامي برشمرد و افزود: هويت انقلاب ولايت فقيه است و اگر ولايت فقيه و ولي فقيه نبود به یقین انقلاب سرنوشت ديگري پيدا مي كرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود:‌ امروز علمدار دين، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و اسلام ناب محمدي در جهان گره با نظام خورده است و تلاش دشمن اين است دين به صحنه آمده به بركت انقلاب و طرفداري از انقلاب، نظام و ولايت كمرنگ شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ماندگاری نظام اسلامی را مدیون ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: اين نظام بدون ولايت فقيه حفظ نمي‌شود و امروز تجلي اين ولايت رهبر است و با اين انگيزه بايد با همه وجود و عشق از اين نهاد مقدس حمايت كنيم.

 

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با تاكيد بر ضرورت باوركردن وجود دشمن و غافل نشدن از آن، گفت: دشمن با يك نظام سياسي طرف نيست، بلكه با يك نظام ديني طرف است و دعواي ما با دشمن بر سر دين است، چراكه دنياي استكبار و دشمن نمي تواند يك نظام مقتدر اسلامي را در منطقه تحمل كند.

 

وی همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبري در خصوص حوزه هاي علميه را منشوري اجرايي براي حوزه هاي علميه و طلاب دانست و گفت: حوزه علمیه ستون انقلاب اسلامی است و انقلابی ماندن حوزه موجب حفظ انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امروز حکومت ولايت فقيه به عنوان الگو در جهان مطرح است و در محافل سياسي و علمي سراسر دنيا اين شيوه از حکومت مطرح و آموزش داده مي شود چراکه دين و خدا به عرصه زندگي انسان ها باز گشته است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که هدف دشمنان متزلزل کردن باورهاي مردم است، گفت: دشمن شاه بيت مردم ايران که باورهاي آنها و رهبري است را يافته است و تلاش مي کند تا با ضربه زدن به اين دو عنصر، ضربه کاري را به نظام و انقلاب ما وارد کند ولي کور خوانده است ملت ما اجازه نخواهند داد تا باورهايشان مورد تمسخر آنها قرار گيرد.

 

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران گفت: تبليغ يک رسالت الهي بسيار خطيري است که خداوند سبحان به روحانيون اعطاء کرده بنابراين بايد با تزکيه نفس، به روز کردن سطح دانش و عامل بودن به اخلاقيات و گفته هاي خويش در راستاي عمل به اين وظيفه سنگين گام برداريم./950/202/ب2

ارسال نظرات