۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۲۳۹۴۳

دوره آموزشی آشنایی با مهارت های مشاوره برگزار شد

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی خبر داد.
دوره آموزشی آشنایی با مهارت های مشاوره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر پیش از ظهر امروز(شنبه) دوره آموزشی آشنایی با مهارت های مشاوره و راهنمایی با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه استان بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان در حاشیه برگزاری این دوره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اعلام این خبر گفت: در ادامه برگزاری دوره تربیت مشاور، این دوره با برگزاری دو سرفصل جدید با عنوان اصول و فنون مشاوره و مدیریتی تحصیلی با حضور دو استاد اعزامی از قم برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این دوره به صورت همزمان در مدارس علمیه شهرهای بوشهر و کنگان برگزار شد، اظهار داشت:  تعداد 60 نفر از اساتید و طلاب نخبه مدارس علمیه استان در این دوره شرکت کردند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دوره تربیت مشاور طی 10 سرفصل طراحی شده که دو سرفصل در دو روز کامل به مدت 9 ساعت اجرا می شود و پس از اتمام همه سرفصل ها و برگزاری امتحان کتبی از هر سر فصل، در پایان آزمون عملی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: افرادی که در آزمون کتبی و عملی موفقیت لازم را کسب کنند گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد؛ همچنین از افرادی که این دوره مقدماتی را با موفقیت به پایان برسانند برای دوره تکمیلی دعوت به عمل می آید./203/833/ب1

ارسال نظرات