۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۸۹۷۹
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

خیرین مدرسه‌ساز زمینه اعتلای علم و فرهنگ جامعه را فراهم می‌کنند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز با ایجاد فضاهای آموزشی و به‌وجود آوردن امکان تحصیل برای همه افراد، در حقیقت زمینه اعتلای علم و فرهنگ جامعه را فراهم می‌کنند.
اصغری حسامیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام علیرضا اصغری حسامیه، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز که صبح امروز در زاهدان برگزار شد، گفت: تحقق اهداف و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در جامعه با تلاش همه جانبه و به ویژه درعرصه تعلیم و تربیت امکان پذیراست.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: تقویت زیر ساخت‌های آموزشی و تربیتی به عنوان سرمایه اصلی برنامه توسعه کشور است که نیازمند مساعدت آحاد جامعه به ویژه خیرین مدرسه ساز است.

 

وی اظهار کرد: با ایجاد فضاهای علم آموزی، جهل و نادانی از جامعه رخت برمی‌بندد و زمینه اعتلای فرهنگ و دانش فراهم می‌شود که در این راه خیران نیز همپای مسؤولان در این امر خداپسندانه ورود می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام اصغری حسامیه عنوان کرد: کسانی که دارای توان مالی بالا هستند با مشارکت خود زمینه بالندگی کودکان و نوجوانان این خطه از کشور را فراهم کنند تا سطح علم و دانش جامعه ارتقا یابد.

 

وی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز با کمک های مالی و معنوی خود پشتیبان دولت در ساخت و تجهیز مدارس هستند و این کار گامی اساسی در راستای توسعه کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در پایان افزود: انجام کارهای نیک و خداپسندانه در آیات و روایات بسیار مورد تاکید قرار گرفته و از آن به عنوان باقیات و صالحات نامبرده شده است./203/831/ب1

ارسال نظرات