۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۴۸۷
جانشين سپاه استان سمنان:

باور عمیق ملت به آرمان های امام و انقلاب عامل اصلی عصبانیت دشمن است/ اعزام ۶ هزار زائر حرم روح الله از استان سمنان

جانشين سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: هرساله مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای تجدید میثاق با امام راحل خود عازم حرم مطهر ایشان می شوند و آنچه عامل عصبانیت دشمن می شود باور و اعتقاد عمیق ملت ما به آرمان های امام و انقلاب اسلامی است.
جانشین سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در سمنان، اسحاق هراسانيان جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) كه با حضور نمايندگاني از استانداري، نيروي انتظامي و اعضاي قرارگاه شهيد فهميده در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، با گراميداشت ياد و خاطره اين ابرمرد بزرگ تاريخ اظهار داشت: ويژه برنامه هاي متعدد و متنوعي براي سالروز ارتحال امام خميني (ره) تهيه و تدارك ديده شده است.

 

وي با تأكيد بر بررسي دقيق در سيره زندگي امام راحل(ره) افزود: تأسي به شيوه و مرام و مسلك امام خميني(ره) تضمين كننده سعادت دنيا و آخرت است و بايد در برهه كنوني تلاش فزونتري نسبت به آشنايي نسل جوان با آرمان هاي انقلاب و امام داشته باشيم.

 

جانشين سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بيان اينكه امام خميني(ره) حقي بزرگ بر گردن ملت ايران دارد، تأكيد كرد: ياد و نام اين امام بزرگ و جليل القدر بايد گرامي داشته شود، همانا رهبر کبیر انقلاب اسلامی با هدایت پیامبر گونه خود نهضت اسلامی مردم دیندار ایران را به پیروزی رساند و پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت.

 

فرمانده قرارگاه شهيد فهميده، تجديد بيعت با آرمان هاي امام خميني(ره) ‌را از مهم ترين اهداف كاروانيان اعزامي به مرقد مطهر اين امام همام عنوان كرد و افزود: مردم ايران باوري عميق به ارزش ها و تعهدي اصيل به آرمان هاي امام و انقلاب دارند و اين همان چيزي است كه مايه عصبانيت دشمنان نظام شده است.

 

هراسانيان با بيان اينكه گفتمان امام خميني(ره) بايد شايسته و ماندگار باقي بماند، گفت: فعاليت هاي فرهنگي و هنري متعددي در در راستای بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و پنجاه و سومين سالگرد قیام 15خرداد در نظر گرفته شده است.

 

وي با اشاره به اينكه ثبت نام ها براي حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) آغاز شده است، خاطر نشان کرد: زائران اعزامی از استان سمنان 14 خرداد در در محل اسکان مشخص شده مستقر شده و پس از اتمام مراسم حرم مطهر به سمت سمنان حرکت می‌کنند.

 

جانشين سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بيان اينكه امسال برنامه ريزي بهتري براي انتقال زائران به مرقد مطهر امام خميني(ره) جهت آسايش اعضای کاروان های اعزامي انجام شده است، گفت: ثبت‌نام برای عزیمت به حرم مطهر امام در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج استان صورت می‌گیرد.

 

فرمانده قرارگاه شهيد فهميده استان سمنان اضافه کرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده بيش از شش هزار نفر از استان سمنان به حرم مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام مي شوند./202/977/ب1

ارسال نظرات