۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۳۰۴۹۵
امام جمعه موقت بندرعباس:

حرکت در مسیر ولایت و رهبری عامل اقتدار نظام و ملت ایران است

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: اگر به دنبال تداوم آرامش و ثبات در کشورمان هستیم باید هوشیارانه در برابر توطئه‌های دشمن بایستیم و در عین حال با تبعیت از رهبری، راه را برای جولان دادن دشمن ببندیم.
حجت الاسلام تقوی امام جمعه موقت بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی امام جمعه موقت بندرعباس ظهر امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی در جوار گلزار شهدای شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه دشمن همه تلاش خود را به استضعاف کشانیدن ملت ایران صرف می کند گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین مانع برای چپاول ملت‌های منطقه است که با ایجاد روحیه روشنگری سبب بیداری ملت‌ها شده و منافع مستکبران را به خطر انداخته است.
 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اراده مردم و جایگاه ولایت‌فقیه شکل گرفته است افزود: دشمن با همه ابزارهای رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد فاصله میان رهبری و مردم است اما تاکنون به واسطه هوشیاری مردم و نقش رهبری در عبور از گردنه‌های سخت این کشور، تلاش مذبوحانه دشمن به جایی نرسیده است.
 

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین تصریح کرد: ماهیت انقلابی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران و  به خطر انداختن منافع استکباری برخی از مستکبرین عالم سبب شده تا این نظام و ملت در معرض کینه‌توزی‌های فراوانی قرار بگیرد و استکبار در تلاش است تا تجربه انقلاب اسلامی را برای دیگر ملت‌های جهان یک تجربه ناموفق جلوه دهند.
 

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه 37 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت: در طول این مدت به وضوح و در تجربه‌های متعدد مشاهده شده که هدایت‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب غلبه بر توطئه‌های بی‌شماری که هر کدام از آنها می‌توانست کیان کشور را در معرض آسیب و خطر جدی قرار دهد.

وی تاکیدکرد: ترور، جنگ 8 ساله، تحریم، تهدید، آشوب‌آفرینی در فضای پیرامونی ایران و فشارهای سیاسی و روانی به ملت ایران در طول 37 ساله اخیر لحظه‌ای پایان نیافته اما همواره پناه مردم بزرگ ایران رهبری‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و پس از رحلت ایشان، رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری بوده است که اجازه نداده انقلاب اسلامی از ریل اصلی خویش خارج شود.
 

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود تاکیدداشت: اگر به دنبال تداوم آرامش و ثبات در کشورمان هستیم باید هوشیارانه در برابر توطئه‌های دشمن بایستیم و در عین حال با تبعیت از رهبری، راه را برای جولان دادن دشمن ببندیم./851/202/ب

ارسال نظرات