۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۳۰۴۹۸
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اعزام ۳ هزار مبلغ به سراسر استان خراسان رضوی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که در مجموع 3 هزار نفر مبلغ از این استان همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام می شوند، اظهار کرد: از این جمع حدود 200 نفر به خارج استان و 20 درصد آن‌ها نیز از بانوان مبلغه هستند.
حجت الاسلام مرویان حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز14 خرداد در همایش طلایه‌داران هدایت که با حضور مبلغان ماه رمضان و در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز رحلت امام (ره) گفت: همایش‌های طلایه‌داران هدایت همه ساله در دو نوبت پیش از دهه اول محرم و پیش از ماه مبارک رمضان در مشهد و 22 شهرستان این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که در مجموع 3 هزار نفر مبلغ از این استان همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام می شوند، اظهار کرد: از این جمع حدود 200 نفر به خارج استان و 20 درصد آن‌ها نیز از بانوان مبلغه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: 50 گروه تبلیغی جهادی در حاشیه شهر و مناطق محروم استان و خارج استان همزمان با ماه مبارک رمضان مشغول به فعالیت تبلیغی می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه ضمن توصیه به مبلغان اعزامی گفت: مبلغان در این فرصت تبلیغی از توجه به مباحث رهبری در باره اقتصاد مقاومتی، افزایش جمعیت، جهاد کبیر و گفتمان تقریب غافل نشوند.

وی از مبلغان خواست همان‌طور که ماه رمضان بهار قرآن است، معارف و بیانات خود را با قرآن تنظیم کنند و تصریح کرد: در این راستا همه ساله در ماه رمضان یک سوره به عنوان محور مشخص می‌شود که در سال‌های گذشته سوره‌های حجرات، محمد و لقمان مشخص شده و امسال بنا به شرایط فرهنگی و اجتماعی سوره ممتحنه با عنوان اصول روابط با بیگانگان تعیین شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: این استان مرزی جزو مناطق تلفیقی است، لذا از مبلغان خواهشمندیم مقوله تقریب و وحدت اسلامی را مدنظر داشته باشند.

وی درادامه با بیان این که در ماه مبارک رمضان مدارس تعطیل هستند، تصریح کرد: توجه به دانش آموزان در این ماه دارای اهمیت است.

حجت الاسلام مرویان حسینی دانش‌آموزان را جامعه هدف دشمنان خواند و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس از مبلغان می‌خواهم علاوه بر منبر، ارتباط دوستانه و صمیمانه با نوجوانان و جوانان و پاسخ به شبهات و تبلیغ عملی و رفتاری را مدنظر داشته باشند./934/203/ب

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات