۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۳۲۲۸۸
در راستای نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام؛

راهپیمایی روز قدس در بیش از ۱۲۰ نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته در 117 نقطه در استان این راهپیمایی برگزار شد که پیش‌بینی می شود امسال به 122 نقطه افزایش یابد.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد انتفاضه و قدس و ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر این استان با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: باز تولید و باز تعریف مبانی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبار ستیزی، تقویت روحیه ظلم ستیزی، دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست خصمانه دولت خبیث آمریکا علیه انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت هفتم تیر است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذی دشمن، تجلیل و تکریم ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی و هفتم تیر و ترور، تبیین اندیشه، سیره و خصوصیات اخلاقی شهدای هفت تیر، بیان مقاومت و حقانیت و مظلومیت نظام ولایی جمهوری اسلامی و چرایی فاجعه هفتم تیر را از دیگر رویکردها و اهداف مراسم بزرگداشت هفت تیر برشمرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به مصادف شدن فاجعه هفتم تیر با 21 رمضان، سالروز شهادت امیر مؤمنان(ع)، گفت: این مناسبت فرصتی بسیار خوب است که متولیان امر تبلیغ دین در استان و سخنرانان مراسم شب قدر فرازهایی را در تبیین جنایات بی‌شمار دولت خبیث آمریکا و شهدای مظلوم هفت تیر و در رأس آن‌ها شهید بهشتی داشته باشند.

 

گرجی از برگزاری مراسمی با عنوان «امیر مظلومان و 72 مظلوم» در هفتم تیرماه رأس ساعت 19 در مسجد جامع با سخنرانی دکتر زاکانی و مراسمی دیگر با همین عنوان با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در تپه نورالشهدا خبر داد.

 

 وی با اشاره به اینکه شهید استکی، از شهدای هفتم تیر مدال افتخاری برای استان محسوب می‌شود، گفت: همه مردم و مسؤولان مربوطه باید تمام تلاش خود را همچون سال‌های قبل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم به کار گیرند.

 

گرجی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و اداری در بین شهدای هفتم تیر، شهیدی را تقدیم نظام کرده‌اند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که این دستگاه‌ها در گرامیداشت یاد این شهدای بزرگوار می‌تواند انجام دهند چاپ و توزیع زندگینامه‌ها و نکات برجسته زندگی این شهدای شاخص است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع فلسطین و قدس، حمایت و همراهی با آرمان‌های قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار مسلمان علیه رژیم جعلی صهیونستی از جمله اهداف برگزاری روز جهانی قدس است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری راهپیمایی مراسم روز قدس در جای جای این استان تصریح کرد: در سال گذشته در 117 نقطه در استان این راهپیمایی برگزار شد که پیش‌بینی می شود امسال به 122 نقطه افزایش یابد.

 

وی با تشریح مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرکرد تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در سال جاری از میدان 12 محرم آغاز و به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد خاتمه می‌یابد که در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر آن از سخنران بسیار مجرب برای ایراد سخنرانی در این روز دعوت شده و در پایان این راهپیمایی قطعنامه نیز قرائت خواهد شد.

 

گرجی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی قدس و فلسطین برای آشنایی کودکان با انتفاضه، قدس و فلسطین لازم است و برنامه‌ای با عنوان «مدافعان مهد رژیم قدس» به مناسبت بزرگداشت این روز بزرگ و در راستای محو شدن رژیم صهیونیستی و تحقق فرمان امام خمینی(ره) اجرا می‌شود./9457/202/ب3

ارسال نظرات