۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۳۵۳۴۲
با انتشار پیامی؛

آیت‌الله علم‌الهدی از مردم خراسان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن اعلام حمایت مجدد از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین، از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، با صدور پیامی، ضمن اعلام حمایت مجدد از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین، از مردم خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم علمنا مسیره تحرر القدس
 

استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه ی اسلام ستیزی را بوجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.


ملت مظلوم فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری ها در پهنه ی سه نسل قرار گرفته اند و قبله ی اول مسلمین قدس شریف هدف انواع اهانت ها و قداست زدایی ها واقع شده است.


بر حسب ابتکار امام بزرگوار قهرمان، آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه ی جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست بنام روز جهانی قدس نام گرفت.


از شما مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت های گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا "آمریکا و اسرائیل" بعنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید./820/101/ب2

ارسال نظرات