۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۳۵۵۰۲
معاون پژوهش حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد:

شرکت در راهپیمایی روز قدس مقابله با ترفندهای آمریکا و اسرائیل در فلسطین است

معاون پژوهش حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه صوم و صلاه با حضور خود در راهپیمایی عظیم قدس از برادران مظلوم فلسطینی خود دفاع کرده، گفت: مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم به منصه ظهور می رسانند.
حجت الاسلام فضیلتی نیا

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا معاون پژوهش حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس همچون تدابیر دیگر ایشان نشان از درایت و آینده بینی ژرف و عمیق در پرتو شناخت عمقی از جهان پیرامون بود.

 

وی بیان کرد: از دستورات ارزشی و مورد تایید و تاکید دین مبین اسلام، ظلم ستیزی و مبارزه با دشمنان اسلام و کتاب خداست؛ چرا که دشمنان با هر چه رنگ و بوی الهی دارد مبارزه می کنند و امروز رژیم صهیونیستی در اسرائیل مصداق این دشمنی به تمام معنا می باشد.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس علاوه بر استراتژیکی بودن آن در منطقه، هدفی متعالی در خنثی نمودن موج تبلیغی و رسانه ای صهیونیست ها بر علیه اسلام را ایفا می کند، که اگر این راهپیمایی ها نمی بود افکار حق جوی ملل  جهان در شانتاژهای تبلیغی و رسانه ای آنها استحاله می شد.

 

وی تصریح کرد: لابی های اسراییلی در کاخ سفید، با حمایت های پولی و لجستیکی جریان ناسیونالیستی و سازش کارانه حکام عرب با نسل کشی های فراوان در این شصت و اندی سال از عمر این خلف نامشروع غرب، طرح غربی سازی منطقه را کلید زده است؛ اما بحمد الله تاکنون به این نیت شوم دست نیافته است.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد یادآور شد: مسلمانان خداجوی فلسطین و دیگر شهرهای آن تا کنون با دست های خالی و مشت های گره شده خود، همراه با پشتوانه ایمان و معنویت و حمایت ملت ایران در مقابل اسرائیل غاصب و صهیونیسم ایستاده اند و از حقوق حقه خویش دفاع نموده اند.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا ابراز کرد: به فرموده امام راحل و عظم الشان انقلاب اسلامی «روز قدس، به عنوان یک روز جهانی محسوب می شود، روز اسلام است و روزی نیست که فقط اختصاص به یک کشور داشته باشد، بلکه روز مقابله مستضعفین جهان با مستکبرین و زورگویان است چرا که این یک امر واجب و الهی محسوب می شود».

 

وی عنوان کرد: مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه صوم و صلاه با حضور خود در راهپیمایی عظیم قدس از برادران مظلوم فلسطینی خود دفاع کرده و در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم به منسه ظهور می رسانند.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا افزود: همچنین ملت ما نیز در این مهم، همچون سالهای گذشته پیشتاز این حرکت بوده و تا نابودی کامل اسراییل این لکه ننگ جهان از پای نخواهد نشست./9709/302/ب3

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات