۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۳۵۶۴۱

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور/ ایران فریاد رهایی قدس شریف سر می دهد

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشورمان از دقایقی قبل با حضور گسترده اقشار و گروه های مختلف مردمی آغاز شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی روز جهانی قدس از دقایقی قبل در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد و مردم ولایی، متعهد و انقلابی ایران اسلامی با وجود گرمای شدید هوا در خیابان ها حاضر شده اند و فریاد رهایی قدس شریف سر می دهند.

 

ملت ایران با حضور وحدت بخش خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از فلسطین و مردم مظلوم و ستم دیده سرزمین های اشغالی اعلام و جنایات صهیونیست ها و مستبکران جهانی را محکوم و با آرمان های والای امام خمینی(ره) تجدید پیمان می کنند.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در 80 کشور جهان و 850 شهر کشورمان برگزار می شود. سه هزار خبرنگار داخلی و خارجی انعکاس دهنده شکوه و حماسه آفرینی ملت ایران هستند.

 

هم اکنون راهپیمایان با در دست داشتن پرچم های ایران و فلسطین و پلاکارهایی با مضوم حمایت از قدس شریف و محکومیت جنایات صهیونیست ها و استکبار جهانی در مسیر های راهپیمایی در حال حرکت به سمت میعادگاه های نماز جمعه هستند و صحنه هایی حماسی از خروش علیه رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش می گذارند.

 

مراجع تقلید و علما که با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواندند، همگام با اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی روز قدس حضور می یابند. /924/

ارسال نظرات