۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۶۴۲
آیت‌الله اراکی لحظاتی در راهپیمایی روز قدس اراک:

روز قدس، روز خروش ملت ایران اسلامی در حمایت از مظلومان جهان است

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در سراسر این مرز و بوم شاهد خروش ملت ایران سلامی هستیم و این خروش در جهت حمایت از مظلومان جهان است.
آیت‌الله اراکی

آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی لحظاتی پیش در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، گفت: امروز در سراسر این مرز و بوم شاهد خروش ملت ایران سلامی هستیم و این خروش در جهت حمایت ازمظلومان جهان است.

 

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمین است، بیان کرد: امروز در جهان اسلام موضوع فلسطین سبب وحدت مسلمین جهان شده است.

 

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشتانی گره کرده آمده اند تا بگویند مردم مظلوم مسلمان به ویژه قدس و فلسطین را در هر زمان حمایت می کنیم.

 

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه جامعه اسلامی سبب نابودی دشمن و محو کردن رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین خواهد شد، اظهار داشت: ملت مؤمن و روزه دار امروز آمده اند تا از پیام خداوند متعال، امام راحل و شهدای والا مقام پاسداری کنند.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک با حضور طلاب، روحانیان، امام جمعه و مسؤولان و مردم شهید پرور اراکی از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران ساعتی پیش آغاز شد و تا مصلای بیت‌المقدس ادامه می‌یابد./842/202/ب2

ارسال نظرات