۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۳۶۸۳۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری؛

تعمیق و ترویج عناصر اصلی گفتمان امام و انقلاب ماموریت مهم دانشگاه است

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم گفتمان سازی در جامعه، گفت: تعمیق و ترویج عناصر اصلی گفتمان امام و انقلاب ماموریت مهم و تاثیر گذار دانشگاه و دانشگاهیان است.
حجت السلام والمسلمین سیدروح الله صدرالساداتی

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از شبستان آیت الله سید روح الله صدرالساداتی در نشست شورای بسیج اساتید استان هرمزگان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان، از بسیج به عنوان میراث گرانبهای امام(ره) و جریان عظیم انقلاب و تثبیت کننده جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور فعال درعرصه های علمی و فرهنگی از جمله اهداف تشکیل بسیج اساتید در کشوربوده است.

 

وی، آگاه بخشی و روشنگری جامعه و هدایت افکار عمومی به راه صحیح را از وظایف خطیر این نهاد مقدس دانست و اظهار کرد: استخراج و تبیین ریشه های اصلی انقلاب از گفتمان امام و تبیین آن در جامعه از جمله تکلیف مهم و اساسی است که باید در دانشگاه به آن جامه عمل پوشانده شود.

 

آیت الله صدرالساداتی، حاصل رهاسازی و عدم توجه به گفتمان امام وانقلاب را شکاف و انشقاق در جامعه خواند و تصریح کرد: اگر در برخی موارد شاهد انحرافاتی در جامعه شده ایم دلیل آن این است که نسبت به توصیه های راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین زمینه غافل بوده ایم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید برلزوم تقویت باورها دربین مردم جامعه بیان کرد: اگر باور منتج به رفتار نشده باشد و یا به عبارتی رفتارها در جامعه خلاف باورها صورت گیرد، بدون تردید پیشرفتی حاصل نخواهد شد و جامعه به اهداف واقعی خود نخواهد رسید.

 

وی، باورمندی و ایمان به وجود خداوند و دین مبین اسلام و عمل کردن به آموزه های دینی را، تنها راه پیشرفت کشور دانست و گفت: ایمان به وجود خداوند و رعایت موازین اخلاقی و اسلامی و به کار بستن آن در امورات موجب می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود و جامعه در ریل توسعه قرار گیرد.

 

در ابتدای این نشست مهدی باقری، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد واحد ها و مراکز دانشگاهی این استان ارایه کرد./836/د102/ل

ارسال نظرات