۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۳۷۰۵۵
مدیر کل ارشاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد؛

اجرای طرح تابستانه کتاب در استان اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرکز زیادی روی توسعه و ترویج کتابخوانی دارد و طرح‌های مختلفی در این راستا انجام ‏داده که با استقبال مردم نیز روبرو شده است.
کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت کتابخوانی، گفت: کتاب و کتابخوانی بحث اساسی حوزه فرهنگ است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرکز زیادی روی توسعه و ترویج کتابخوانی دارد و طرح‌های مختلفی در این راستا انجام داده که با استقبال مردم نیز روبرو شده است که این نشان می‌دهد که اگر کتابخوانی با شیوه درست و آکادمیک مطرح شود با استقبال روبرو خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: استان اصفهان در طرح هزار کتاب فروشی به وسعت ایران که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد موفق به کسب رتبه دوم شد.

 

وی با اشاره به طرح تابستانه کتاب افزود: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار ١٠٠ هزار تومان است و خریدار می‌تواند با ارائه کد ملی در چند نوبت و از چند کتابفروشی که عضو طرح هستند تا سقف یاد شده خرید نماید، همچنین هر کتاب فروشی نیز می‌تواند تا سقف ٢ میلیون تومان از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کند./869/303/ب3

ارسال نظرات