۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۳۷۵۸۲
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی:

 جنایات داعش با اهداف صهیونیزم در یک‌ راستا قرار دارد

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی وحدت شیعه و سنی و مقابله با فرقه‌های ساختگی غرب در منطقه را مورد تأکید قرار داد و گفت: رژیم صهیونیستی و داعش اهدافی مشترک را پیگیری می کنند.
رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که رژیم صهیونیستی و داعش اهدافی مشترک را پیگیری می کنند، اظهار داشت: حمایت آمریکا از گروهک‌های تروریستی در منطقه تنها منحصر به داعش و گروه‌های تکفیری و سلفی نیست.


وی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین گروهک و رژیم تروریستی جهان، صهیونیزم غاصب است که کشورهای منطقه از آفت این سرطان به تنگ آمده است، در این میان سکوت شرم آور کشورهای غربی و عربی، به مثابه چراغ سبزی برای آغاز و تداوم جنایات ضد بشری این رژیم است.


حجت الاسلام مسعودنیا مقاومت، جهاد و روحیه شهادت‌طلبی را تنها عامل مقابله با سیاست های توسعه طلبانه و خبیثانه رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه فلسطین اشغالی عنوان کرد و گفت: حفظ هوشیاری و بصیرت مسلمانان منطقه برای مقابله با توطئه ها و فتنه‌های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه ضرورتی مهم است.


وی با باین این‌که تمام تلاش غرب در منطقه ترویج اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: تفکر اسلام‌آمریکایی همان جنگ میان مذاهب و تفرقه میان مسلمانان است، اندیشه‌ای که نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی تفاوت باشد و حامی جنایات داعش در عراق و سوریه است.


مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی وحدت شیعه و سنی و مقابله با فرقه‌های ساختگی غرب در منطقه را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: حملات وحشیانه داعش در عراق و سوریه نوعی نسل کشی و کشتار بی‌رحمانه و بی‌سابقه تاریخی است، که آل‌سعود شریک این جنایات منطقه ای محسوب می شود.


حجت الاسلام مسعودنیا ادامه داد: حملات داعش علیه مردم غیرنظامی و بی‌دفاع سوریه در ماه‌های اخیر نشان از ترس، استیصال و درماندگی آنان در برابر جبهه بزرگ مقاومت اسلامی است. امروز داعش، ادامه حیاتش را در قتل عام زنان و کودکان جستجو می کند.


وی حملات بی‌رحمانه گروهک های تروریستی مورد حمایت غرب در عراق و سوریه را اوج شرمساری سازمان‌ها و نهادهای مدافع حقوق بشر دانست و افزود: صحنه هایی که امروز رسانه های بین المللی از عراق و سوریه مخابره می کنند، میخی بر تابوت سازمان‌های مدعی حقوق بشری است./302/935/ب1

ارسال نظرات