۰۶ تير ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

بیانات روشنگرانه رهبری معادلات و محاسبات دشمنان را نقش برآب کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر كل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانات روشنگرانه معادلات و محاسبات دشمنان را نقش برآب کرد.
مدير كل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شكریان، مدی كل تبلیغات اسلامی مازندران، پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی ساری، با اشاره به نقش تبلیغ امور دینی در جامعه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با بهره گیری از توان تبلیغی مبلغان و روحانیان بیشترین نقش را در این خصوص ایفا می كند.
 
وی به فعالیت تبلیغی بیش از 200 روحانی طرح هجرت و مستقر در مناطق مختلف مازندران اشاره كرد و گفت: افزون بر این تعداد روحانیان در سال گذشته حدود 12 هزار روحانی بومی و غیر بومی برای تبلیغ احكام دینی به مناسبت های مختلف به مناطق محروم روستایی و شهری استان اعزام شدند.
 
مدیر كل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در مناطق استقرار روحانی، اکثریت مردم و ساکنان آن مناطق از عملکرد روحانیان اعزامی رضایت کامل دارند خاطر نشان کرد: حضور روحانی در این مناطق بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را نیز کاهش داده است. 
 
حجت الاسلام ناصر شكریان در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: بیانات روشنگرانه، مشفقانه، صبورانه و در عین حال قاطعانه مقام عظمای ولایت تمامی معادلات و محاسبات دشمنان را نقش برآب کرد.
 
وی با بیان این كه سخنان و موضع گیری شفاف رهبری دست های بیگانگان به ویژه انگلیس را رو کرد و ما در این مقطع حساس بیشتر جایگاه و ارزش ولایت فقیه را حس و درک کردیم تصریح كرد: جا دارد تمامی مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی استان نیز با شناخت عمیق و دقیق این جایگاه با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها به تقویت و معرفی ارزش و جایگاه رهبری بپردازند.
 
مدیر كل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به آغاز ماه رجب گفت: ماه رجب از چنان عزت و شرافتی برخوردار بود که حتی اعراب جاهلی نیز برای رسیدن این ماه لحظه شماری می کردند.
 
حجت الاسلام شكریان افزود: کسانی که ماه رجب را به دعا و نیایش سپری کنند در روز قیامت ملائکه به استقبالشان می آیند و با کلمه این الرجبیون آنها را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهند.

حجت الاسلام محمد تقی حسینی مطلق، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، نیز در ادمه این جلسه گفت: اداره تبلیغات اسلامی ساری در سال گذشته با خدمات و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمتکش توانست در اجرای طرح های فرهنگی و قرآنی و روابط عمومی مقام اول را از آن خود كند.
ارسال نظرات