۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۹۴۴۵۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

آمریکا با FATF و CFT درپی محدود کردن ایران و نجات اسرائیل از نابودی است

آمریکا با FATF و CFT درپی محدود کردن ایران و نجات اسرائیل از نابودی است
رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکا می خواهد با FATF و CFT اسرائیل را از نابودی نجات دهد، نسبت به عواقب پذیرش کنوانسیون های استعماری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار عصر امروز در اجتماع طلاب و فضلای انقلابی حوزه كه در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ قم به عنوان مرکز انقلاب اسلامی گفت: امروز وظیفه ما آن است که انقلاب اسلامی را به خوبی شناخته و آن را به نسل بعد انتقال دهیم.

وی با بیان این که خطرات بسیاری مقوله انتقال انقلاب اسلامی به نسل بعدی را تهدید می کند، اظهار داشت: نسل تربیت شده و با تجربه انقلاب باید مبانی انقلاب را به نسل دیگر انتقال دهد؛ اگر نسل با تجربه انقلاب اسلامی هویت خود را از دست دهد یا دچار اختلال تشخیص شده و گرفتار رخوت شود، بدون شک مغلوب دشمن خواهیم شد، زیرا اگر هویت خود را از دست دهند اسباب نابودی انقلاب را فراهم می سازند، اگر دچار اختلال در تشخیص شوند میان جامعه انحراف ایجاد می کنند و اگر گرفتار رخوت شوند راه را برای پیروزی دشمن باز خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به صورت ریشه ای، فکری، علمی و فقهی از سوی مردم قم به ویژه علما انتخاب شده است، ابراز داشت: قم خاستگاه انقلاب است، زیرا مبانی آن توسط مجتهدان بزرگ استخراج شد و سپس در سراسر جامعه گسترش یافت، بر این اساس امروز دشمن به صورت حیله گرانه در حال تغییر هویت قم است، زیرا از طریق نفوذ میان حوزویان و غیر حوزویان سعی می کند تا روحیه انقلابی گری را از میانشان بزداید و آن ها را دچار یأس و محافظه کاری کند.

دشمن می خواهد با نفوذ در حوزه  انقلابی گری را از طلاب بزداید

رییس قرارگاه عمار با بیان این که امروز باید به مقتضیات زمان آگاه باشیم و طبق آن عمل کنیم، افزود: امروز باید بدانیم که بدون شناخت دشمن نخواهیم توانست بر آن پیروز شویم؛ ما چهل سال است که در جنگ قرار داریم و هیچگاه آغازگر جنگ نبوده ایم، اما در زمینه تبلیغات دینی همواره پیشگام بوده ایم.

وی اوضاع کنونی مملکت را به ساعات پایانی جنگ صفین تشبیه کرد و با بیان این که خستگی و بی بصیرتی دو عامل شکست در این جنگ بود، تصریح کرد: امروز باید بدانیم که گردن منافق را نمی توان زد، زیرا خودشان را از نیروهای خودی نیز خودی تر نشان می دهند؛ امروز شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب ابراز بی اعتمادی نسبت به دشمنان خارجی می کنند، اما عده ای در داخل می گویند «در میادین سیاسی اعتماد معنا ندارد» یا ایشان می فرماید نسبت به مذاکرات خوشبین نیستم، اما برخی می گویند در این مسائل خوشبین بودن یا نبودن معنایی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: چرا ائمه معصومین(ع) هیچگاه نتوانستند به مسجد الاقصی راه پیدا کنند؟ علت آن بود که دشمن می دانست اگر این مکان دست مسلمانان بیفتد، اسلام جهانی خواهد شد؛ امیرمؤمنان(ع) در جنگ صفین در یک قدمی فتح رسیده بودند، اما توطئه دشمنان از یک سو و بی بصیرتی یارانشان از سوی دیگر ایشان را زمین گیر کرد؛ امروز ما در یک قدمی نتیجه دهی انقلابی قرار داریم كه امام(ره) آن را پایه ریزی كردند و هدف و آرمان آن را نابودی اسرائیل قلمداد فرمودند، از همین جهت دشمن با بهانه های مختلف و توطئه های فراوان در مسیرمان مانع تراشی می کند.

رییس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: ما نباید با آرمان هایی که امام خمینی(ره) برایمان تعیین کردند به صورت شعاری برخورد کنیم، بنابراین فرمان امام راحل مبنی بر نابودی اسرائیل بدان معنا است که ما باید سعی کنیم قدس را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه ترامپ واقعیت و ماهیت آمریکا را برای جهانیان معرفی کرده است، عنوان کرد: ترامپ ذات سیاست آمریكا را به همگان نشان داده است؛ آمریكا امروز در حال فروریختن است، از این رو سیاستمداران آمریکا ترامپ را به عنوان فردی دیوانه معرفی کرده اند تا اگر سیاست های این کشور ناکام ماند، مشکلات را گردن ترامپ بیاندازند و بگویند «دیوانه ای آمد و آمریکا را بهم ریخت»، اما اگر سیاست هایشان جواب داد خودشان را مورد تشویق قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اضافه کرد: ترامپ هنگام پاره کردن برجام گفت ما با برجام فریب خوردیم، زیرا برجام باید رفتار منطقه ای ایران عوض می كرد، اما رفتار آن در منطقه تغییری نكرده است؛ آن چیزی كه تیم مذاكره كننده به ما گفتند این بود كه مذاكرات برجام تنها در زمینه هسته ای است، بنابراین مشخص می شود که این ماجرا پشت پرده های بسیاری دارد.

رییس قرارگاه عمار به قدرت  ایران در منطقه اشاره و تأکید کرد: امروز ایران پای بلندی های جولان ایستاده و اگر آن را فتح كنیم اسرائیل نابود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا می خواهد با fatf و cft اسرائیل را از نابودی نجات دهد، تأکید کرد: ترامپ چندی قبل گفت ایران می توانست در عرض ١٢ دقیقه خاورمیانه را بگیرد، اما با اقدامات من دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد؛ ترامپ می خواهد با ایجاد فشارهای اقتصادی ما را از فتح ١٢ دقیقه ای خاورمیانه بازدارد؛ مقصود ترامپ از خاورمیانه اسرائیل است، زیرا اگر اسرائیل نابود شود، آمریکا دیگر نمی تواند در خاورمیانه باقی بماند و همه خاورمیانه در اختیار ایران خواهد بود؛ ترامپ پس از قتل خاشقچی در یک مصاحبه بن سلمان را قاتل قاشقچی معرفی کرد، اما با صراحت از وی حمایت کرد و گفت اگر ما از عربستان حمایت نکنیم، نابود خواهند شد و اگر آن ها نابود شوند به تبع اسرائیل نیز نبود شده و ما دیگر جایی در خاورمیانه نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که دشمن تا زمانی که با FATF اسرائیل را نجات ندهند عقب نشینی نمی كند، گفت: آمریكا و اسرائیل از دست ما به شدت عصبانی هستند، اما از آن جهت که جمهوری اسلامی به تبعیت از رهبر معظم انقلاب به آیه شریفه «واعدوا مااستطعتم من قوة» عمل كرده است از آن به شدت می هراسند.

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن امروز از ایران هراس دارد و برای همین با FATF و CFT به دنبال كاهش برد موشكی ایران در كشور و منطقه است، مطرح کرد: امروز ما باید بدانیم که واژه «تروریسم» از سوی دشمن معنا می شود و آن ها با حیله هایی که دارند مصوب می کنند که حزب الله، حماس و انصارالله یمن تروریست هستند و نباید تأمین مالی شوند؛ با این اقدام ایران دیگر نه تنها در کشور، بلکه در منطقه نیز برد موشکی نخواهد داشت.

وی با اشاره به این که اگر منطقه را امن كنیم بدون شک مقدمه ظهور فراهم شده و امام زمان(عج) ظهور خواهند كرد، ابراز کرد: امروز باید بدانیم که با ظهور هیچ سلاحی از کار نخواهد افتاد، بلکه ما باید سلاح ها را از كار بیاندازیم تا ایشان ظهور کنند و این یعنی امروز وظیفه داریم مقدمات ظهور را فراهم کنیم و با جان خویش از امام زمان(عج) دفاع کنیم.

ایجاد نارضایتی کاذب برای یأس مردم برنامه دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این که دشمن می خواهد با راه اندازی نارضایتی های کاذب مردم را دچار یأس و ناامیدی کند، افزود: امروز باید دانست که اگر دچار خستگی و بی بصیرتی شدیم سالها عقب خواهیم افتاد.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که امروز همه ما باید عمار باشیم تا انقلاب زمین نخورد، یادآور شد: باید ماهیت طرح ها و لوایح استعماری را برای مردم روشن کنیم تا دشمن نتواند مالک اشترها را مجبور به بازگشت کرده و اسلام را زمین گیر کند.

وی با اشاره به این که دشمن می خواهد تیغ حمله را در فتنه ها و توطئه های آینده اش به سوی رهبر معظم انقلاب بچرخاند، تصریح کرد: ما باید همواره در صحنه بوده، از رهبری پشتیبانی کرده و با حق شناسی، صبر و بردباری از گردنه ها و پیچ های تاریخی عبور کنیم./841/پ201/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5

 

حسین ثالث موید
ارسال نظرات