۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۵۴۰۵۹
سلیمان‌پور:

رهبر انقلاب همیشه افق‌های جدیدی برای شاعران می‌گشایند + فیلم

رهبر انقلاب همیشه افق‌های جدیدی برای شاعران می‌گشایند + فیلم
شاعر و طنزپرداز اهل ارومیه گفت: فرمایش‌های دقیق و کارشناسانه مقام معظم رهبری درباره شعر و ادبیات هر ساله افق‌های جدیدی را پیش‌روی شاعران می‌گشاید.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سعید سلیمان‌پور شاعر و طنزپرداز اهل ارومیه از اینکه توانست در شب میلاد امام حسن(ع) به دیدار مقام معظم رهبری برود و شعر بخواند، خدارا شکر کرد و گفت: شاید نتوانم حس‌ و حال شاعران را در این محفل وصف کنم! حس بسیار خوبی است که شعر خود را برای رهبرت بخوانی و گاه از تشویق‌های ایشان و در کنار آن از نقدهای کارشناسانه ایشان برخوردار شوی.
 
وی درباره اهمیت و حساسیت رهبر انقلاب به موضوع فرهنگ می‌گوید: حضرت آقا مثل همیشه با حوصله مثال‌زدنی، دقیق و موشکافانه به شعرها گوش می‌کردند و گاه نکات ادبی ویژه‌ای را یادآور می‌شدند و گاه پیشنهادهایی هم برای شاعران مطرح می‌فرمودند.
 
ایشان همیشه با آن همه مشغله تا این حد به شعر، ادب و فرهنگ اهمیت می‌دهند و اهالی ادب و فرهنگ را گرامی می‌دارند.این شاعر ترک‌زبان به نکات مثبت این جلسات اشاره می‌کند و می‌گوید: از طرف دیگر فرمایش‌های دقیق و کارشناسانه مقام معظم رهبری درباره شعر و ادبیات هر ساله افق‌های جدیدی را پیش‌روی شاعران می‌گشاید.
 
 به نظر بنده سیاست‌های کلان ادبی و نقشه راهبردی آن، باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق سازمان‌ها و نهادهای متولی، بر مبنای این فرمایش‌ها پی‌ریزی شوند. وی در پایان از اینکه توانست با شعرهای طنز خود لبخندی بر لبان رهبر انقلاب بیاورد ابراز خوشحالی کرد و گفت: بی‌هیچ تعارفی، کسانی که عمری در عرصه فرهنگ و ادب، فعالیت، و گاه مدیریت کرده‌اند، به ریزبینی، دقت و عمق این فرمایش‌ها واقف‌اند.
 
تعداد بازدید : 2
لحظه شعر خواندن سعید سلیمان‌پور در محضر رهبر انقلاب
ارسال نظرات