۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۲۴۸۸۶

قدردانی العبادی از تامین امنیت زائران امام موسی کاظم

نخست وزیر عراق از نیروهای امنیتی بخاطر تامین امنیت زائران شرکت کننده در مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) درکاظمین، تقدیر و تشکر کرد.
زائران امام موسی کاظم

به گزارش خبرگزاری رسا، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: با اتمام بزرگداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع ) که با حضور میلیونی مردم برگزار شد، از نیروهای امنیتی به خاطر موفقیت در برقراری امنیت زائران در برابر تحرکات تروریستها، قدردانی و تشکر می کنم.


العبادی افزود: برقراری امنیت زائران در حالی است که تروریست ها درصدد ممانعت از حضور میلیونی مردم آیین بزرگداشت شهادت امام موسی کاظم (ع) بودند.


نیروهای امنیتی در کنار برقراری امنیت همزمان نیز پیروزیهای قابل توجهی در جبهه های نبرد به ویژه در غرب الانبار دست یافتند.


العبادی خاطرنشان کرد: همچنین از وزارتخانه ها و نهادهای دولتی که در خدمت به زائران نقش داشتند و از شهروندان به خاطر تعهد و همکاری و تلاش برای اجرای بهتر این مراسم، قدردانی می کنم.


وی افزود: ملت و نیروهای قهرمان ما درهرمناسبتی درعراق، قدرت خود را برای رقم زدن پیروزی ها و موفقیت ها با وجود چالشهای بزرگ نشان می دهند.


نخست وزیر عراق در پایان گفت: از خداوند می خواهم امنیت مردم عراق تامین شده و شهدای عراق مورد رحمت قرار گیرند و زخمی ها نیز هرچه سریعتر شفا یابند و به رزمندگان غیورمان نیز درود می گویم.


آستان مقدس امام موسی کاظم علیه السلام از مشارکت 12 میلیون زائر در مراسم بزرگداشت امام هفتم درشهرمقدس کاظمین خبر داد./994/ب102/د

ارسال نظرات