۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۴۲۵۶۲۹

همایش «وارثان انبیا» در حرم حضرت معصومه برگزار شد

همایش «وارثان انبیا» با هدف تقدیر از استادان، کارکنان و قرآن آموزان برتر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شد.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «وارثان انبیا» با هدف تقدیر از استادان، کارکنان و قرآن آموزان برتر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) شامگاه یکشنبه در شبستان نجمه خاتون(س) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

در این همایش از افراد برتر جامعه قرآنی قم از جمله حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد مروجی طبسی به عنوان مفسر و استاد قرآن کریم و نویسنده اثر ارزشمند«تفسیر الرضا» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تقدیر شد.

 

همچنین در این همایش ۵۰ نفر از قرآن آموزان، استادان و کارکنان مرکز قرآن و حدیث به خاطر فعالیت و خدمت صادقانه در عرصه قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

لازم به ذکر است، در حال حاضر کارگاه تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور استاد بهرام پور یک‌شنبه شب‌ها و سه شنبه شب‌ها در مدرس پنج شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شده و همچنین جلسات درس تفسیر حجت الاسلام فقیهی همه روزه ساعت ۹ صبح در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود و مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) همه روزه برای قرآن آموزان در رشته‌های مختلف دوره های آموزشی قرآن کریم را برگزار می کند./۹۶۸/ن604/ی

 

ارسال نظرات