۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۳۶۰
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

رویکرد نظام اسلامی تحقق گفتمان اسلام ناب محمدی است

سردار کوهستانی با بیان این که ایادی استکباری در برابر قدرت نظام اسلامی هراسان هستند، گفت: رویکرد نظام اسلامی تحقق گفتمان اسلام ناب محمدی است.
سردار کوهستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار احمد کوهستانی، یادگار هشت سال دفاع مقدس امروز در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده که در مصلای قدس آمل برگزار شد، اظهار داشت: رشادت های فرزندان ما که در این ایام صورت گرفت تحت سازماندهی لشکر 25 کربلا است که حماسه آفریدند و این ها افتخارآفرینی های دوران دفاع مقدس را تداعی می کند.

 

وی تصریح کرد: در عملیات های بزرگی که در طول دفاع مقدس صورت می گرفت فرماندهان لشکرهای دیگر دعا می کردند تا در جناحین لشکر 25 کربلا باشند که رشادت های فرزندان این دیار همواره والا بوده و همگان از آن به نیکی یاد می کنند.

 

کوهستانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی های خود پیچ تاریخی را مطرح کردند که ما داریم سر پیچ بزرگی حرکت می کنیم.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: تئورسین های غرب و شرق بر این باور هستند برنده بزرگ پیچ تاریخی جهان را به سمت اهداف خود هدایت می کند و امروز اهداف و دیدگاه رهبری دارد در سوریه رقم می خورد.

 

وی ادامه داد: در جنگ جهانی سه قدرت بزرگ دنیا برای این که نظم نوین در جهان پیاده کنند جنگ اول را کلید زدند و سپس جنگ دوم شروع شد که ابرقدرت ها تغییر کردند و در آن پیروزی نداشتند که آغاز دوقطبی بودن و بی عدالتی های شروع شد.

 

کوهستانی تصریح کرد: جهان عاری از امنیت اجتماعی و فرهنگ عالی بود و در چنین مقطعی نظام اسلامی که خداوند منان وعده آن را داده بود آمد و زمینه ساز تفکر جدید در عرصه جهانی شد.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: امام راحل ده سال قبل از انقلاب اسلامی کتاب ولایت فقیه را که در آن کتاب در بحث دفاع و امنیت فرمودند باید نیرویی شکل گیرد که از عام مردم بوده و از انقلاب اسلامی حفاظت کند.

 

وی بیان داشت: امروز اگر فرزندان ما در ایران و خارج از کشور در حال تلاش هستند، براساس برنامه ای است که باید انقلاب اسلامی ما از پیچ تاریخی عبور کند.

 

کوهستانی با بیان این که ایادی استکباری در برابر قدرت نظام اسلامی هراسان هستند، گفت: آن ها در برابر ما صف کشیده و نمی خواهند اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرایی شود.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که رویکرد نظام اسلامی تحقق گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مخالفت ها شروع شد و امروز اسلام ما در برابر سه اسلام انحرافی قرار دارد.

 

وی ادامه داد: ایادی استکباری فهمیدند جز مسلمانان کسی نمی تواند در برابر اسلام و قرآن قد علم کند که زمینه ایجاد اسلام انحرافی را فراهم کردند.

 

کوهستانی افزود: استکبار جهانی برای برخورد با ما برنامه داشته و به دنبال اسلام و شیعه هراسی است که می خواهند با اسلام انحرافی در راستای تحقق این امر گام بردارند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما مدعی فراهم کردن ظهور امام عصر(عج) هستیم که می خواهیم این را به جهان معرفی کنیم، اما ایادی استکباری خواسته دیگری داشته و به دنبال گسترش و معرفی اسلام انحرافی هستند./1314/203/ب2

ارسال نظرات