۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۲۶۳۶۳
رییس تبلیغات اسلامی رزن:

جای خالی آموزش و پژوهش در بسترسازی اقتصاد مقاومتی احساس می شود

رییس تبلیغات اسلامی رزن گفت: همه ارگان ها باید در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کنند و در این عرصه ایفای نقش کنند البته نقش آموزش در این عرصه بسیار خالی است و احساس می شود.
ملکی

حجت الاسلام قاسم ملکی رییس تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت باید اتکای درونی کشور را بالا ببرد.

 

وی افزود: نکته مهم در باره اقتصاد مقاومتی آن است که اگر سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اجرایی شده بود بدون شک مردم تا حدود زیادی اثرات آن را در جامعه مشاهده می کردند.

 

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: اگر دولت و مجلس دست به دست هم بدهند و در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالتی کنند بدون شک شاهد کاهش هزینه های مصرفی بسیاری در کشور خواهیم بود.

 

وی با اشاره به این مطلب که در بخش اقتصاد مقاومتی بیشتر به بخش نامه ها کفایت می شود اظهار داشت: راندمان پایین کار در ادارات از مواردی است که هنوز عملیاتی نشده است و هنوز در نصب بنر و همایش درجا می زنیم.

 

رییس تبلیغات اسلامی رزن خاطر نشان کرد: دلیل تاکید رهبری بر روی مسأله اقتصاد مقاومتی این است که تورم و بیکاری در جامعه بیداد می کند و توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند اثر فراوانی را در این زمینه ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: همه ارگان ها باید در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کنند و در این عرصه ایفای نقش کنند البته نقش آموزش در این عرصه بسیار خالی است و احساس می شود.

 

حجت الاسلام ملکی گفت: غالب مشکلات فرهنگی جامعه به نوعی به بیکاری و اقتصاد برمی گردد و باید دانست که آمار و ارقام دادن مدیران کارایی ندارد و باید برای مردم ملموس باشد.

 

وی در پایان ابراز داشت: تحریم ها فرصت مناسبی برای کشور بود که بتواند با توجه به ظرفیت های داخلی و نیاز جامعه و نبوغ نخبگان برای رهایی از وابستگی از غرب تلاش کند./979/302/ب3

ارسال نظرات