۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۲۸۷
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

راهپیمایی روز قدس مانور قدرت مسلمانان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی روز قدس را مانور قدرت مسلمانان جهان و روز همبستگی با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین ذکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی

حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات اخیر جهان اسلام بر ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: یکی از عناصر و شاخصه های کلیدی در اسلام و انقلاب مسأله استکبار ستیزی است.

 

وی افزود: از دیگر شاخص ها و وظایف با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) حمایت از مظلومان و دشمنی با ظالمان است، این امر ایجاب می کند که با لحاظ حرکات استکبار جهانی و صهیونیسم، برادران مسلمان سراسر جهان در روز قدس اقتدار اسلام و قدرتمندی مسلمانان در برابر استکبار جهانی را نشان دهند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در شرایط کنونی استکبار جهانی و صهیونیسم عوامل خود را در منطقه فعال کرده است، اظهار داشت: این عوامل سرمایه های اسلامی را مورد تهاجم قرار دادند و در امت اسلام تفرقه ایجاد می کنند.

 

وی ادامه داد: این عوامل به نمایندگی از دشمنان زیرساخت ها و نیروی انسانی مسلمانان را نابود می کنند این موضوع ایجاب می کند مردم با یکپارچگی و اقتدار بیشتر در برابر این حرکات بایستند، مردم با حضور در این راهپیمایی و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» خشم خود را در برابر حرکت هایی که در منطقه به وجود آورده اند نشان می دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان این که راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که انقلاب اسلامی حرکت معنوی را با حرکات سیاسی از هم جدا نمی بیند، ابراز داشت: همین مردمی که یکپارچه به درگاه الهی روی می آورند و عشق و معرفت خود را در برابر خدا نشان می دهند، مقاومت خود را نیز در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم نشان می دهند.

 

وی عنوان کرد: این موضوع نشانگر این است که انقلاب اسلامی که برخاسته از معارف و مکتب اسلام است معنویت را جدای از مقاومت و ایستادگی نمی بیند، حرکت روز قدس عمومی بوده و همه اقشار و گروه ها را در بر می گیرد؛ حضور مردم هراندازه پرشورتر و گسترده تر باشد بازتاب جهانی و پیام های مهم تری خواهد داشت.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که آل سعود نمایندگی و پیوند خود را با صهیونیسم بین الملل آشکار کرده و شمشیر از رو کشیده است به ویژه در جریان بحرین که عوامل استکبار جهانی از شرایط کنونی سوء استفاده می کنند، مقاومت و یکپارچگی مسلمانان ضرورت بیشتری دارد که بازتاب های مناسب خود را خواهد داشت./1323/ت302/ج

ارسال نظرات