۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۳۵۴۳۷
امام جمعه عجب شیر:

روز قدس سمبل مبارزه با ظلم و ستم است

حجت الاسلام شربیانی با بیان این که روز قدس سمبل مبارزه با ظلم و ستم است، گفت: مسأله قدس، موضوعی اسلامی و انسانی است که به‌ زودی به مسلمانان بازخواهد گشت.
مسجد الاقصی

حجت‌الاسلام محمود شربيانی، امام‌جمعه عجب‌شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روز قدس را یادگار امام راحل عنوان کرد و گفت: این روز، روزی مهم و بااهمیتی است، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به‌ عنوان روز جهانی قدس نام گرفت تا مردم مظلوم فلسطين به فراموشی سپرده نشوند.

 

وی با بیان اینکه روز قدس روز تمام انسان‌های آزاده جهان است تا فریاد مبارزه با ظلم و جنایت را سر دهند، ادامه داد: راهپيمایی روز قدس هرساله باعظمت و قدرت نه‌تنها در کشور اسلامی ایران بلکه در بيشتر کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای مسلمان برگزار می‌شود و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر داده می‌شود.

 

امام‌جمعه عجب‌شیر ابراز داشت: امروز رژیم صهيونيستی به‌ مثابه یک غده سرطانی در ميان ملل مسلمان، آن‌ها را تهدید می‌کند، رژیم غاصب صهيونيستی خطر بزرگی برای جهان اسلام است، در حقیقت کاشت این غده سرطانی در میان کشورهای اسلامی یک توطئه برای تضعیف جهان اسلام و همبستگی مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه روز قدس سمبل مبارزه با ظلم و ستم است و تمام انسان‌های آزاده جهان در این روز فریاد مقابله با ظلم را سر خواهند داد، گفت: روز جهانی قدس روز اعلام انزجار مسلمانان جهان و انسان‌های آزاده از جنایات وحشيانه رژیم صهيونيستی به حمایت کشورهای غربی، عليه مردم مظلوم فلسطين است.

 

حجت‌الاسلام شربيانی نطفه رژیم صهيونيستی را منحوس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکار و کودک کش صهيونيستی با ترور و کشت و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع به وجود آمده است و در حقیقت کلمه؛ رژیم صهيونيستی یک رژیم منحوس و جنایت‌کار است که با کشتار و کودک کشی به حیات کثیف خود ادامه می‌دهد.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و کشتار مسلمانان به دست گروهک‌های تروریستی ساخته غرب، استکبار، آل سعود و رژیم صهیونیستی، ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی منطقه و نابسامانی و ناامنی در کشورهای یمن، عراق، سوریه و بحرین که ریشه در غده سرطانی، اسرائيل و مزدوران آن دارد، اهميت حضور در راهپيمایی روز جهانی قدس دوچندان می‌کند.

 

امام‌جمعه عجب‌شیر با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از طریق حاکمان ستمگر آن کشور، ابراز داشت: حکام بحرین گام دیگری به‌ سوی سرنگونی نظام دیکتاتوری خود برداشتند و برکناری این مرجع تقلید نشانگر سیاست‌های غلط آمریکا است، مردم بحرین در سال‌های گذشته مورد ظلم و ستم سران این دولت و آمریکا قرار گرفته‌اند.

 

وی مسأله قدس را متعلق به جهان اسلام و تمام مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: مسأله قدس، موضوعی اسلامی و انسانی است که به‌ زودی به مسلمانان بازخواهد گشت، هر انسانی که بر وحدانیت خدا شهادت داده باشد مسلمان است و قدس به او تعلق دارد، مسلمانان در روز قدس باید فریاد حمایت از مظلوم را سر دهند.

 

امام‌جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه حضور مردم در سال جاری نیز گسترده و دشمن‌شکن خواهد بود، خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس مسلمانان جهان و انسان‌های آزاده با حضور خود اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطين را فریاد خواهند زد و انزجار خود را از رژیم منحوس صهيونيستی به تمام دنيا اعلام خواهند کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات