۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۳۷۰۹۱
آیت الله طبرسی:

برخورد قانونی و پیگیری مسأله حقوق‌‌های نجومی خواسته مردم از دولت است

نماینده ولی فقیه در مازندران برخورد قانونی و پیگیری مسأله حقوق های نجومی را مهم ترین خواسته مردم از دولت دانست و گفت: دولت باید ضمن برخورد با مدیران متخلف آن‌‌ها را به مردم معرفی کند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کارکنان تأمین اجتماعی استان به موضوع فیش های حقوقی نجومی اشاره کرد و با بیان این که این مسأله سبب بدبینی مردم به مدیران و مسؤولان شده است، گفت: در جامعه اسلامی نباید شاهد این حقوق بی عدالتی ها باشیم.

 

وی با بیان این که متأسفانه انتشار فیش های حقوق نجومی سبب کاهش اعتماد مردم به مسؤولان شده است، افزود: این مسأله موجب شده مردم عینک بد بینی به چشم بزنند و همه مدیران را به یک چشم نگاه کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که نباید همه مدیران را به چشم آن مدیر متخلفی دید که حقوق نجومی می گرفته است، ادامه داد: بسیاری از مدیران و مسؤولان کشورمان انسان های پاک دست و خدومی هستند و با حداقل مزایا و حقوق بیشترین خدمات را به کشور و مردم می دهند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه برخی دنیا پرستان در کشور به گونه ای عمل کردند که خدمات مدیران خدوم و شایسته نیز زیر سؤال می رود و خدشه دار می شود، تصریح کرد: نباید این گونه مسائل در کشور سبب سوء استفاده دشمنان شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به بزرگ نمایی بی بی سی در انتشار اخبار بی اساس و کذب اشاره کرد و افزود: پاکی و صداقت در نظام جمهوری اسلامی در مورد کسانی صدق می‌کند که با پاکدستی کار کردند.

 

امام جمعه ساری، برخورد قانونی و پیگیری مسأله حقوق های نجومی را مهم ترین خواسته مردم از دولت دانست و تصریح کرد: دولت باید ضمن برخورد با مدیران متخلف آنها را به مردم معرفی کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برخی ها نیز در کشور نباید از این سوء استفاده کنند، گفت: ارزش‌های معنوی، اجتماعی، اداری و مدیریتی باید در کشور حفظ شود.

 

آیت الله طبرسی به رسالت مهم مدیران در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در نظام دینی نباید پست و مسؤولیت یک اصل و افتخار برای فرد باشد، بلکه باید از آن تنها به عنوان ابزاری برای خدمت به مردم استفاده کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در نظام دینی همه مسؤولان و مدیران باید خدمت گزار مردم باشند، تصریح کرد: یک مدیر در زمان مسؤولیت خود باید از همه ظرفیت و پتانسیل موجود در جهت خدمت به مردم بهره گیرد تا ذخیره آخرت او باشد.

 

امام جمعه ساری خطاب به مسؤولان گفت: امروز اگر مسؤولیت گرفتید به این نیت است که به مردم خدمت کنید که در آن صورت برنده میدان هستید و در غیر این صورت بازنده میدان خواهید بود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که بهترین صفت و حالت در بشر خیررسانی است، تصریح کرد: خیر و خدمت نباید تنها برای یک قشر و عده خاص باشد، بلکه باید همه جامعه حتی نباتات، جمادات و کائنات باشد و با این خیررسانی  بتواند مظهر خدا و ربوبیت شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خدمت به مردم را سعادت بزرگی برای مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان تلاش کنند این توفیق الهی روز به روز بیشتر شود.

 

آیت لله طبرسی با تأکید بر این که احساس مسؤولیت در انجام وظیفه دنباله ایمان است، خاطرنشان کرد: باید ایمان و تقوای الهی در دستگاه تفکری یک فرد راه پیدا کند تا با احساس وظیفه بشتری به خدمت بپردازد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انسان باید در مسیر خیر و خدمت به مردم و جامعه از خداوند مدد بخواهد، افزود: خوشبختانه این ابزار فراهم است و انسان باید از خداوند متعال مدد بخواهد که این وسایل آماده برای خیر و خدمت را در مسیر تکامل و تعادل انجام دهد.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره جامعه آماری تأمین در ارائه خدمات گفت: در حال حاضر جمعیت بسیار زیادی از مردم تحت پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی هستند و باید این خدمات هر روز تقویت شود چون مردم ما لایق بهترین ها هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یک مسؤول در نظام اسلامی باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرد، افزود: نفع هر انسان باید به خلق جامعه برسد و دستگیری مخلوقات خداوند وظیفه همه است.

 

وی با بیان این که فعالیت پزشکان برابر اقدام پیامبران (ص) است، گفت: اگر کسی نفسی را احیا و به‌سوی خدا هدایت کند و یا سلامتی را به او برگرداند اجرش قابل شمارش نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلفی به ویژه قشر کم درآمد و متوسط خدمات درمانی بسیاری ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های امام راحل و مقام معظم رهبری همواره رسیدگی به امور و دغدغه های قشر محروم و مستضعف بوده و است.

 

امام جمعه ساری، تکریم ارباب رجوع در ادارات را یک ضرورت مهم دانست و با بیان این که مدیریت اسلامی باید در جامعه اسلامی رونق گیرد، تصریح کرد: متأسفانه در برخی مواقع شاهد زیر سؤال بردن جایگاه یک ارباب رجوع در نهادهای دولتی هستیم که این در شأن سازمان های دولتی ما نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متأسفانه امروز دنیای غرب علیرغم شعارهای زیبا و رنگارنگی که می دهد ارزشی برای انسان و انسانیت قائل نیست، خاطرنشان کرد: شعارهای حقوق بشری تنها برای منافع استعماری و استکباری غربی ها است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در دنیای استعمار برای فریب دادن، حمایت خود را از حیوانات اعلام می‌کنند، گفت: امروز جان بسیاری از انسان های بی گناه در برابر سکوت همین کشورهای مدعی دموکراسی و مدافع حقوق بشر در خاورمیانه به راحتی گرفته می شود./201/950/ب1

ارسال نظرات